Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• michelop1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-08-2024
Mijn vrouw heeft bovenstaande telefoon als geschenk gekregen. Draait op Android 5.1.
In tegenstelling tot onze andere telefoons kan ik geen apps verplaatsen. Die optie is er niet via instellingen. Ook al diverse apps geprobeerd maar die kunnen er ook niets mee.
Nu is mijn vrouw niet veeleisend wat betreft een telefoon maar ik zou er toch graag een navigatie (tomtom) opzetten. Vanwege het interne geheugen van 4 GB lukt dat niet. Er staat nog niks geks op de telefoon maar er is slechts 300 mb over.
Heeft iemand raad?

Alle reacties

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neem aan dat er wel een SD card in kan? Dan wat apps overgooien naar de SD card, moet wel lukken :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• michelop1
Dank je Sinergy.
Maar het punt is juist dat ik die optie niet heb in het instellingen menu. Normaliter als ik naar de apps ga is er vaak wel een optie ' verplaatsen', maar die heb ik juist niet.
Ook als ik bijvoorbeeld een app als 'App 2 SD' gebruik krijg ik de melding dat de telefoonontwikkelaar dit niet toestaat.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Buiten de apps ook niet de optie om bv foto's of dergelijke over te zetten? Je kan redelijk inzichtelijk zien waar het grootste deel van je 4GB opslag aan verbruik is.

Er zal best wel ergens een custom rom voor dit toestel te vinden zijn, maar je moet je afvragen of dat het je wel waard is voor zo'n toestel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
bij modernere telefoons / android versies kan je apps inderdaad niet meer (zomaar, zonder rooten en extra tools) verplaatsen. Additionale data van een app is in de meeste gevallen wel een keuze.Volgens tom tom gaat het vanzelf (na een reset van de app) als de sd kaart meer vrije ruimte heeft dan het intern geheugen:
http://nl.support.tomtom....ugenkaart-(go-mobile-app)

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 21-03-2017 15:44 ]

Strava

• michelop1
Dat met die TomTom lukt dus niet. Ik heb er een kaart van 32GB in maar de app geeft steeds aan dat het geheugen te klein is. Ik krijg geen mogelijkheid om op de SD te downloaden. Bij mijn eigen Samsung ging dat wel.
Misschien moet ik hem maar rooten.
Pagina: 1