Automatisch marktplaats advertenties plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.972 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386148

Topicstarter
Hallo,

Misschien dan iemand me hier kan helpen met mijn vraag.

Ik wil graag bulk-advertenties uploaden naar Marktplaats. Liefst dmv .csv , excel or API Liefst zowel de standaard als admarkt maar 1 van de 2 is ook prima.

Als eerste keek ik naar de Marktplaats API. Daar kan ik zelf wel iets voor bouwen. Maar naar een mailtje naar Marktplaats kreeg ik de volgende reactie
Het is alleen mogelijk om te adverteren via een partner wanneer je gebruik wilt maken van een API koppeling. Via onderstaande link kom je op onze site met partners. Ik raad je aan hier een aantal van te benaderen voor meer informatie en de actuele prijzen.

http://www.marktplaatszak...d-adverteren/api-en-feed/
Ik heb ze bekeken en bij een paar zelfs een proefaccount aangemaakt maar niet tevreden. Vooral de 'support' van sommige overstijgt het niveau van de gemiddelde Jumbo cassiere nauwelijks.

Ik heb via google er ook een paar gevonden die wel automatisch plaatsen maar dan moet je ze wel handmatig stuk-voor-stuk in hun omgeving gaan invoeren.

Weet iemand een goede partij? Ik ben best bereid te betalen maar voor het dagelijks ff inlezen van een .csv bestandje ga ik ook geen grote bedragen neertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 08:52
Heb je wat kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dank voor de kick. Geeft me de gelegenheid dit topic op te ruimen: het hoort echt niet in CSA. Misschien in het internet marketing en social media forum.

Sowieso is het niet handig om een oud topic omhoog te schoppen met alleen een vraagje.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.