Is Team Group T-Force RAM betrouwaar?

Pagina: 1
Acties:

• flubberwang
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09-2025
Ik zoek een?
Ik wil mijn 8gb ram sticks verkopen en nieuwe, mooiere 16gb ram erin doen. Mijn oog viel op deze T-Force RAM-sticks, alleen ik heb nog nooit van het bedrijf gehoord en ik weet dus ook niet of het betrouwbaar is.

Wat is je budget?
Het liefst €150 max.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, zolang het maar een hoge geheugensnelheid heeft en er mooi uitziet.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het gebruiken in mijn Game-PC. Het was eerst een budget-pc, maar nu ben ik hem aan het upgraden.

Mijn vraag is dus nu of T-Force betrouwbaar is, en zo niet, of jullie dan een goede en mooie vervanging kunnen aanraden. BVD.

[ Voor 8% gewijzigd door flubberwang op 21-03-2017 09:29 ]

• The Frys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 17:06
Geen ervaringen met T Force Ram

Maar een paar leuke alternatieven zijn: GEIL LUCE Ram en de Avixir Series beide bekende en prettige merken.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:07
Geheugen gaat eigenlijk nooit kapot, als je problemen krijgt is dat direct (DOA) of compatibility problemen met je moederbord.

Je krijgt ook (nagenoeg) op alle geheugenmodules van alle merken levenslange garantie, zo ook voor Team Group geheugen.

http://www.teamgroupinc.com/en/ProductWarranty
04 WARRANTY PERIOD
Memory modules
All Team Group’s “Team” brand memory module series enjoy lifetime warranties, which means that from the day of purchase, if the product is damaged due to natural causes, free maintenance service is provided during product’s service life.