Hard geluid in stand-by

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:32
Beste tweakers,

Sinds een jaar heb in de Fidelio E6 speakers. Vóór de update had ik nergens last van.

Sinds een week of 3 heb ik soms last van een heel hard geluid uit de speakers in stand-by. Het klinkt als en soort betonboor die door de muur gaat. Als ik de subwoofer eruit haal dan hoor ik alleen nog de andere speakers.

Hoe kan dit na die update in 1x zijn? Vannacht gebeurde het gewoon 2x achter elkaar en we werden er wakker van.

Ik heb geen idee wat t is of hoe ik het kan oplossen. Software terugzetten is volgens mij niet mogelijk.
Philips ga ik nog mailen, maar dacht ik probeer het eerst even hier.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Uit alle speakers?

Meestal ontstaat zo'n probleem door een defecte/lekkende elco, maar omdat het zo vlak na de update is, zou ik dit eerst even melden bij Philips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:57
Hebben mijn ouders een keer gehad met hun oude Philips surroundset, soort van klopboorgeluid wat de kamer rondging en daarna was het over en uit, kwam geen beeld of geluid meer uit. Via verlengde garantie een ander setje gekregen.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Hm. Alleen uit de linkerspeaker en dan ook de subwoofer.. Zodra ik de Sub uit het stopcontact haal, is het alleen de linkerspeaker.

Het is inderdaad alleen ná de update.. Ik zal Philips een mail sturen... Niet heel erg fijn zo midden in de nacht een klopboorgeluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Mail teruggekregen van Philips..

het is niet normaal en de set moet terug. Ze hebben alleen geen onderdelen, dus waarschijnlijk 2-3 weken kwijt.