Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johniron
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 13:06
Ik wil GPS+GLASNOSS aanzetten op mijn Garmin Forerunner 235.

Volgens de manual moet deze optie zitten onder Menu > Activity Settings > GPS > GPS + GLONASS

Ik heb honderd keer zitten zoeken, maar Acivity Settings kan ik niet vinden.

Iemand anders wel?

Beste antwoord (via johniron op 21-03-2017 19:16)

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 08:20

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb geen 235 (maar een Fenix 3) en daar zit de optie voor Glonass inderdaad bij de Activity settings. Maar dat is niet een apart menu onderdeel of zo, daar worden de settings per activity mee bedoelt. Dus, bij mij op de Fenix is het Settings - Apps - Running - GPS. En zo kun je per activity bepalen of je dat met of zonder GPS en/of Glonass wilt doen...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 08:20

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb geen 235 (maar een Fenix 3) en daar zit de optie voor Glonass inderdaad bij de Activity settings. Maar dat is niet een apart menu onderdeel of zo, daar worden de settings per activity mee bedoelt. Dus, bij mij op de Fenix is het Settings - Apps - Running - GPS. En zo kun je per activity bepalen of je dat met of zonder GPS en/of Glonass wilt doen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 08:41
Hoewel mijn forerunner 230 dichterbij komt dan de Fenix 3 van GurbY{nl}, is het natuurlijk nog steeds niet precies dezelfde software, maar als ik de stappen volg die jij geeft zie ik 'm gewoon staan. Ik heb de laatste updates (versie 7.1)

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:48
Ik heb deze ook gewoon.
Dit is zelfs de eerste optie die te voorschijnt komt dus ik hoef hier niet eens naar te zoeken.
Doe anders eens een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johniron
  • Laatst online: 09-02 13:06
Bedankt iedereen! Ik heb de setting gevonden. Mijn fout was dat ik onder het algemene menu zocht, maar het gaat om de menu wanneer je al in een activity setting zit.

Ik vond de GPS-fix en nauwkeurigheid zonder Glonass trouwens ook al top.