Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe PC voor werk en thuis gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is voornamelijk bedoeld voor werk en thuis gebruik.

[i]Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem.
Ik gebruik geen specifieke/bijzondere software. Gamen doe ik "nog" niet.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is 750,- a 1000,-

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik werk op een Ilyama 42" 4K scherm.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem dient super snel te zijn. SSD heeft mijn voorkeur. Voor storage gebruik ik mijn Synology dus alleen SSD is wat mij betreft voldoende. Monitor graag via Displayport

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me op zich niet zo heel veel uit. Het gaat er om dat hij super snel is.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energiegebruik en stil

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
met welke samenstelling kom ik tot een super snel, zuinig en stil systeem dat soepel werkt met mijn Ilyama 4K monitor.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:49
Wat heb je zelf al inelkaar geflanst?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Je zult wel eerst zelf met een onderdelenkeuze moeten komen. We gaan hier niet al het werk voor je zitten doen. Het idee is dat je zelf eerst onderzoek doet en dan tot een keuze komt. We kunnen daarna adviezen geven.

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 09:56
Wat de heren hier boven ook al zeiden, lees DAA beleid even door. Tweakers gaat waarschijnlijk je topic sluiten tot je een goed topic start hebt en alle informatie er in hebt verwerkt.

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 22:01
Je kan ook rekenkracht in de cloud huren, https://aws.amazon.com/ec2/ dan heb je geen dikke pc thuis nodig, maar wat wil je er mee doen, dat is de vraag, maar de cloud is een optie

lees ook dit hier onder eens door, en verwerk je ideeën in je start post
https://computertotaal.nl...een-supersnelle-pc-67674/

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd