Toon posts:

Losse harde schijf die filmpjes niet meer af wil spelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik heb een losse harde schijf waar ik mijn foto's en filmpjes op bewaar nu heb ik deze al erg lang en wou ik mijn foto's terug kijken maar deden mijn filmpjes in eens niks meer. Ze hebben het altijd gedaan want heb ze vorig jaar nog terug gekeken. Het zijn mijn levens herinderingen en ik ben ten einde raad.

Weet iemand hoe ik ze ooit nog kan af spelen of kan zien?

Ik gebruik een Asus laptop en heb een wd elements harde schijf (losse)

wat heb geprobeert tja me laptop is al bij maker geweest daar licht niet aan . En tja me harde schijf durf niet aan ben bang voor het resultaat dat niks gered kan worden aan filmpjes.

Gr lianne123
Sorry als niet goed uitleg ik heb autisme en de filmpjes betekenen heel erg veel voor mij.

Alle reacties

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Kopieer eens een willekeurig filmpje naar je laptop, rechtermuisklik op het filmpje en selecteer eens "openen met" en selecteer dan je geïnstalleerde mediaspeler ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-01 17:34
Als je aangeeft waar je ongeveer woont (zoals "in de buurt van Breda" of zoiets, maar geen adres noemen) is een welwillende tweaker misschien bereid om je te helpen.

Schrijf in elk geval niets naar die schijf, ga hem niet "formatteren" of "initialiseren", daar wordt het alleen maar slechter van.

En: zo te lezen zie je nog wel diverse bestanden op de schijf staan, maar lukt het afspelen niet goed meer. Klopt dat?

En het zou handig zijn als je met Crystaldiskinfo de SMART parameters uitleest en hier neerzet. Hier: "Check je SMART" staat in de beginpost hoe je dat moet doen. (Start géén tests op, gewoon meteen uitlezen!)

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55
De foto's doen het nog wel? :)

My favorite programming language is solder.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Geef sowieso even aan wat er precies gebeurt. Word het filmpje niet geopend ? Krijg je een foutmelding, en zo ja, welke ? Is het beeld zwart ? Krijg je allemaal vreemde kleuren te zien ? We moeten wel iets meer weten dan nu.

Verwijderd

Topicstarter
Filmpjes geven fout aan bij openen. als open krijg zwart beeld.
Foto's doen nog wel.

ik zie filmpjes nog wel als een blokje als je dr op drukt krijg je geen beeld van wat er opstaat.

via laptop open heb al eens geprobeerd maar mediaplayer opend ze zelfde als op de schijf helaas.

Ik woon in friesland waar presies is lastig schatten voor mij.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:12:
Filmpjes geven fout aan bij openen. als open krijg zwart beeld.
Geef dan aan welke fout je precies krijgt, daar kunnen we wat mee.

Heb je ook al een andere speler geprobeerd ? Zo niet, kijk eens wat VLC of SM Player doen.

Verwijderd

Topicstarter
Zal morgen even zien welke fout presies krijg :).

Heb vlc geprobeerd ms player heb nog nooit van gehoort waar kan deze instaleren?

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:30:
Heb vlc geprobeerd ms player heb nog nooit van gehoort waar kan deze instaleren?
Gewoon even op Google zoeken. SM Player gebruik ik zelf omdat ik die fijn vind, maar VLC is ook prima, maakt niet uit welke je kiest. Gewoon even op Google zoeken naar een downloadlink.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2025
Misschien mis je de film of audio codec.

En zo te horen heb je geen backup, je hebt ten minste 3 backups nodig, google hier op, en hoe je een backup maakt.

Hoe lang gaat een backup (externe hd) mee, binnen 2 seconde is alles weg!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me harde schijf ook niet zelf ingesteld en die bestanden over gezet... kweet zelf niet of bij die gene nog backup is :$

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-01 17:34
Meteen controleren dan en zorgen dat je alles wat je niet / nooit kwijt wil, ergens anders óók opgeslagen hebt staan!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor tip
Zal morgen gene die hem gemaakt heeft berichten of hij nog backup heeft en of hij mss wat mee kan nog.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:51:
Bedankt voor tip
Zal morgen gene die hem gemaakt heeft berichten of hij nog backup heeft en of hij mss wat mee kan nog.
Hoe is het afgelopen.?
Pagina: 1