Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat voor Moederbord, geheugen en voeding moet ik nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Ik ben van plan mijn eerste Game PC te kopen en ik heb er nog niet veel verstand van. Ik ga hem door iemand in elkaar laten zetten. Alleen ik weet niet wat voor moederbord, geheugen en voeding nodig zijn voor een goede Game PC. De games die ik veel ga spelen zijn GTA V en andere zware spellen als dat.

Ik had wel al een voeding in gedachte = Corsair CX750M, 750 Watt.

De processor die ik neem is de Intel Core i5-4690K, 3,5 GHz. En de Grafische kaart = ASUS GeForce GTX 1060 DUAL 6G

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)

Alle reacties

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:02
Waarom neem je zo'n oude cpu? Lees anders eens de verschillende topics door die in DAA staan. Daar worden dagelijks meerdere topics gemaakt met verschillende budgetten en daar staat genoeg informatie in.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Het lijkt me verstandig als je een nieuwe (en volledig) topic opent in Desktop Aankoopadvies. Wat we van je verwachten kan je vinden in DAA beleid.

Let goed op, als je topic niet volledig is, loop je kans dat die wordt gesloten. Dit topic gaat in ieder geval op slot, omdat die op de verkeerde plek staat en dus nog veel informatie mist.

Dit topic is gesloten.