Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:35
Ik (of beter: mijn vrouw) heb bij de NTI een Lenco TAB-708 cadeau gekregen. Een 7" budget geval waar (anno 2017 ;( ) nog Android 4.4.2 op staat. Nu was ik sowieso al niet van plan hier iets heel serieus mee te doen, maar ik vind het wel leuk om met dat spul een beetje te knoeien.
Ik heb me alleen mottig gezocht naar een custom ROM hiervoor. Kitkat is me toch wel redelijk beperkt, ik zou liefst Lollipop of nieuwer hebben. Marshmellow zou dankzij App Ops al een hele verbetering zijn. Maar waar ik ook kijk, nergens iets te vinden. Bij LineageOS komt heel het merk Lenco niet in de lijst voor, op XDA is er vrijwel geen topic te vinden wat ook maar in de verste verte relevant is, zelfs op de site van Lenco hebben ze het al lang niet meer over deze tablet.

De meeste hits op Google voor "Lenco TAB-708" al dan niet aangevuld met ROM/firmware/update/etc leiden naar Marktplaats :z

Ik vraag me haast af of dit niet gewoon een rebrand is van een andere tablet, maar ook dat krijg ik niet gevonden. Kan iemand me misschien in de juiste richting wijzen? Hetzij door te vertellen of het inderdaad een rebrand van apparaat X is, hetzij door uit te leggen hoe ik eventueel zelf een ROM kan compileren hiervoor of gewoon met een kluitje richting het riet? :+

Tjolk is lekker. overal en altijd.