Huidige situatie
Leeftijd: 21
Opleiding: VMBO-BB --> VMBO-TL --> MBO-4 ICT-Beheerder & MBO-4 Netwerkbeheer --> 2e jaars HBO-ICT System and Network Engineering Student
Werkervaring: 1 jaar servicedesk (0.5 jaar 1e lijns & 0.5 jaar Enterprise servicedesk)
Certificaten: CCENT, CCNA R&S (momenteel bezig met CCNP-SWITCH)
Na mijn huidige situatie
- Doorstromen naar Master System and Network Engineering
- Na master waarschijnlijk Traineeship
- Beroep nog onduidelijk (misschien netwerk engineer of iets relevant)
Ervaringen SNE Master
Ik vroeg mij af of iemand de opleiding System and Network Engineering heeft afgerond op Master niveau en zijn/haar ervaringen kan vertellen.
Zelf heb ik nog vragen over:
- of je daadwerkelijk algebra nodig had in de opleiding (je krijgt namelijk een toelatingsexamen erover);
- of er verschil is met HBO SNE (als je de HBO-opleiding zelf had afgerond). Je verdiept je als het goed is op het gebied van netwerken of security, terwijl dat HvA ook aanbiedt.
- wat voor kennis je hebt waargenomen in de opleiding zelf et cetera.
Leeftijd: 21
Opleiding: VMBO-BB --> VMBO-TL --> MBO-4 ICT-Beheerder & MBO-4 Netwerkbeheer --> 2e jaars HBO-ICT System and Network Engineering Student
Werkervaring: 1 jaar servicedesk (0.5 jaar 1e lijns & 0.5 jaar Enterprise servicedesk)
Certificaten: CCENT, CCNA R&S (momenteel bezig met CCNP-SWITCH)
Na mijn huidige situatie
- Doorstromen naar Master System and Network Engineering
- Na master waarschijnlijk Traineeship
- Beroep nog onduidelijk (misschien netwerk engineer of iets relevant)
Ervaringen SNE Master
Ik vroeg mij af of iemand de opleiding System and Network Engineering heeft afgerond op Master niveau en zijn/haar ervaringen kan vertellen.
- of je daadwerkelijk algebra nodig had in de opleiding (je krijgt namelijk een toelatingsexamen erover);
- of er verschil is met HBO SNE (als je de HBO-opleiding zelf had afgerond). Je verdiept je als het goed is op het gebied van netwerken of security, terwijl dat HvA ook aanbiedt.
- wat voor kennis je hebt waargenomen in de opleiding zelf et cetera.