.... Ik weet het ook niet
Echt het meest belachelijke ding wat ik ooit in mijn handen gehad heb. Als je geld wil uitgeven aan iets waar je echt niets aan hebt, koop je zo'n ding. Je kan het beste nog een goedkope Palm kopen. (of een 2de hands Psion). Dat zijn apparaten die echt iets kunnen.
Extra mode
Overigens valt de prijs van die Siemens wel mee dacht ik, heb hem gezien voor 200,- (niet dat hij dat waard is).
/Extra mode
Extra mode
Overigens valt de prijs van die Siemens wel mee dacht ik, heb hem gezien voor 200,- (niet dat hij dat waard is).
/Extra mode
Verwijderd
ik heb hem ook gezien, tis een best debiel ding het enigste waarvoor je hem misschien leuk zou kunnen gebruiken is wap/internet in combinate met je siemens x35 
Nee, doe mij dan maar zo'n kleuter organizer
Nee, doe mij dan maar zo'n kleuter organizer

Damn, is het echt zo erg? Dus als handige organizer kan ie er ook niet door? Adressenbestandje opbouwen ofzo...Op woensdag 04 juli 2001 11:04 schreef PWM het volgende:
Echt het meest belachelijke ding wat ik ooit in mijn handen gehad heb. Als je geld wil uitgeven aan iets waar je echt niets aan hebt, koop je zo'n ding. Je kan het beste nog een goedkope Palm kopen. (of een 2de hands Psion). Dat zijn apparaten die echt iets kunnen.
Extra mode
/Extra mode
Edit: Je kunt er wel 7 spellen mee spelen...
Verwijderd
Op me pc/laptop kan ik wel 1000000000 spellen spelenOp woensdag 04 juli 2001 11:37 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Edit: Je kunt er wel 7 spellen mee spelen...
Op woensdag 04 juli 2001 12:08 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
Op me pc/laptop kan ik wel 1000000000 spellen spelenis alleen wel wat duurder maar dan heb je ook wat!
Verwijderd
koop dan een gewone palmtop...
deze is goedkoper dan een laptop en makkelijker mee te nemen (nog makkelijker
)
verder is dat siemens ding echt shit in het water.
je kan er nix mee.
deze is goedkoper dan een laptop en makkelijker mee te nemen (nog makkelijker
verder is dat siemens ding echt shit in het water.
je kan er nix mee.
Verwijderd
Ik heb 'em vorige week GRATIS bij m'n Siemens S35i gekregen. Ik zou 'em voor het geld dat Siemens er voor vraagt idd niet kopen, te duur. Maar het is verder wel een handig apparaatje om addressen van Outlook naar je mobiele te zenden, i.e. Outlook->IC35->S35i. Je kunt er ook me SMS-en en er zit een Agenda op. Verder is de kwaliteit slecht: geen backlight display, slechte toetsen, geen touch-screen. Maar het is gewoon een leuk hebbe-dingetje, en staat leuk bij de PC.
Maar idd: NIET KOPEN. Koop dan een Palm, Visor, Psion o.i.d.
Maar idd: NIET KOPEN. Koop dan een Palm, Visor, Psion o.i.d.
Zoals al vaker gezegd: Niet kopen.
Leuk voor gratis bij een pakje boter, verder vrij nutteloos.
Leuk voor gratis bij een pakje boter, verder vrij nutteloos.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Idd erg duur voor een datakabelhandig apparaatje om addressen van Outlook naar je mobiele te zenden, i.e. Outlook->IC35->S35
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Weet iemand of en waar de uitbreidingen te koop zijn?
-flash cards
-leren tasje
oh ja, hij is best handig (zorg wel dat je hem goedkoop in handen krijgt). Geen super PDA maar voor wat adresjes e.d.
-flash cards
-leren tasje
oh ja, hij is best handig (zorg wel dat je hem goedkoop in handen krijgt). Geen super PDA maar voor wat adresjes e.d.
Flash cards (multimediacard): http://www.pdashop.nl/geheugen.php
 Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Dat zegt al genoeg dacht ik zo...Op maandag 03 september 2001 17:21 schreef ImaStar het volgende:
Ik heb 'em vorige week GRATIS bij m'n Siemens S35i gekregen.
Leve mijn rex 6000
Ik heb er zelf een en ik ben er best tevreden mee. Je kunt er inderdaad niet zo heel veel mee maar de synchronisatie met Outlook gaat perfect en ik heb toch alleen maar de agenda functie en het adressenboek nodig.
Hij is lekker klein en licht en hij ziet er ook nog best aardig uit em de combinatie met een mobieltje met infrarood is ook heel leuk.
Ik vind het toetsenbordje trouwens lekkerder werken dan zo'n pennetje op het scherm (eerst had ik een Philips Velo).
Zo, toch nog een positief verhaaltje
Hij is lekker klein en licht en hij ziet er ook nog best aardig uit em de combinatie met een mobieltje met infrarood is ook heel leuk.
Ik vind het toetsenbordje trouwens lekkerder werken dan zo'n pennetje op het scherm (eerst had ik een Philips Velo).
Zo, toch nog een positief verhaaltje
Die gadetshop heeft niets van Siemens
Heb 'm gelukkig voor twee tientjes gekocht icm een C35 en een abbo in een "giftbox" van Siemens. Het is wel een geinig dinkie, maar als ik 'm naast m'n nieuwste aanwinst leg, een MC-218, is de keus niet zo moeilijk.
OK, een beetje appels en peren vergelijken, maar de Unifier kostte toen bij bijv. Kijkshop ook vier of vijfhonderd piek. Dat kostte m'n MC218 nieuw ook

Meer als €50.- zou ik er echt niet voor over hebben.
OK, een beetje appels en peren vergelijken, maar de Unifier kostte toen bij bijv. Kijkshop ook vier of vijfhonderd piek. Dat kostte m'n MC218 nieuw ook
Meer als €50.- zou ik er echt niet voor over hebben.
hmmz, iemand enig id war dat dingetje nog te koop is? volgens siemens.com is dat dingetje niet meer te krijgen, en op pdashop enzo kan ik hem ook al niet vinden.
iemand dat dingetje tegenwoordig nog in de winkel gezien?
zelfs na al die negatieve reactie's wil ik dat ding nog wel uitproberen.
iemand dat dingetje tegenwoordig nog in de winkel gezien?
zelfs na al die negatieve reactie's wil ik dat ding nog wel uitproberen.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Pagina: 1