BluRay/DVD speler met zowel HDMI als audio uitgang?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 749317

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een BluRay en DVD speler die zowel een HDMI als een aparte audio uitgang heeft (analoog). Zo kan ik de video naar de beamer sturen en de audio naar de speakers. Ik heb lang op Coolblue zitten kijken naar alternatieven, maar tot mijn verrassing kon ik geen speler vinden die beide uitgangen heeft.

Bestaan zulke spelers echt niet? Hoe kan ik het dan voor elkaar krijgen dat het beeld naar een apparaat gaat en het geluid naar een andere? Moet ik een HDMI Audio Extractor kopen?

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Anoniem: 749317 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:02:
Ik ben op zoek naar een BluRay en DVD speler die zowel een HDMI als een aparte audio uitgang heeft (analoog). Zo kan ik de video naar de beamer sturen en de audio naar de speakers. Ik heb lang op Coolblue zitten kijken naar alternatieven, maar tot mijn verrassing kon ik geen speler vinden die beide uitgangen heeft.

Bestaan zulke spelers echt niet? Hoe kan ik het dan voor elkaar krijgen dat het beeld naar een apparaat gaat en het geluid naar een andere? Moet ik een HDMI Audio Extractor kopen?

Bedankt!
Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Het topic schuift dus die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benniec
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik heb mijn Marantz UD7007 analoog aangesloten op mijn versterker en via de HDMI op de tv aangesloten. Check de verschillende aansluitmogelijkheden: https://www.marantz.nl/nl...ayplayer&productid=ud7007

Is dat wat je bedoelt?

Groeten Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 749317

Topicstarter
Ik bedoel inderdaad zoiets, maar het hoeft niet een Hi-Fi apparaat te zijn. Uiteindelijk heb ik op bol.com een ouderwets DVD speler gevonden die ik voorlopig ga gebruiken. Bedankt!