• kippensok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-07-2025
Goedemorgen Allemaal,

Ik denk dat ik een kapotte videokaart heb. Toen ik gisteren League of legends speelde werd me scherm opeens groen en toen ik me computer uit en aanzetten kreeg ik geen beeld meer. Ik heb me videokaart verwijderd en me HDMI op me moederbord aangesloten en toen kreeg ik wel weer beeld. De videokaart is MSI 7850 TWIN FORCE pricewatch: MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC de FAN van de videokaart werkt wel.
Wat denken jullie?

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Gelijk weggooien dat ding.

Maar nu even serieus: wat heb je zelf nog meer geprobeerd en aan onderzoek gedaan?

Hint: test die kaart nog eens in een andere pc want misschien ligt het wel aan je voeding.
Zo kun je nog wel even doorgaan en je zult dus gewoon wat dingen moeten uitsluiten/proberen.

• tweakersron
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-06-2025
heb je hem al op ander slot aangesloten gehad? lijkt inderdaad sterk op een defecte videokaart.

• kippensok
Ik heb de videokaart nu in een andere computer getest en nog steeds geen beeld. Nu heb ik de computer via me moederbord laten opstarten en zie ik wel dat de computer de videokaart herkend maar geeft windows dit Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43) het lijk erop of toch echt mijn videokaart het begeven heeft

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:46
ME = MIJN!!!!!!!

• kippensok
Pagina: 1