Morning,
Weet niet of dit het juiste forum is, maar ik doe een poging
Binnenkort gaan een aantal vrienden van mij en ik een LAN party houden voor een paar dagen, het leek mij leuk om het wat interessanter te maken door zogeheten challenges te maken. Ik heb 2 concepten in mijn hoofd maar weet nog niet helemaal hoe ik het moet verwezenlijken;
Concept 1:
Los challenges systeem; Speel een level in spel X op difficulty X binnen X tijd en krijg beloning X
Voorbeeld; Speel Sniper Elite 4, missie 3 uit op Hard binnen 20 minuten en krijg Chips/Drank/iets anders
Concept 2:
Punten systeem; meerdere challenges, elke challenge is een ander hoeveelheid punten waard, wanneer je een bepaald aantal punten haalt krijg je een reward.
Voorbeeld;
- Kill 5 mensen in 1 ronde in CS:GO; 20 punten waard
- Rank je tank naar level 3 en krijg 50 kills; 30 punten waard
- 100 punten behaald? Je hebt X vrijgespeeld/verdiend
Ben nog een beetje aan het verzinnen hoe ik het in het vat wil gieten, daarom dat ik jullie om tips/ideeën vraag
Andere ideeën zijn ook welkom! Er zullen zowel competitieve spellen als coöperatieve spellen gespeeld worden, dus in beiden vormen zijn challenges welkom.
Ik verneem jullie ideeën/ervaringen graag!
Spellen die wij het voornaamst gaan spelen:
CS:GO
Sniper Elite 4
Worms Reloaded
Spintires
Company of Heroes 2
Weet niet of dit het juiste forum is, maar ik doe een poging
Concept 1:
Los challenges systeem; Speel een level in spel X op difficulty X binnen X tijd en krijg beloning X
Voorbeeld; Speel Sniper Elite 4, missie 3 uit op Hard binnen 20 minuten en krijg Chips/Drank/iets anders
Concept 2:
Punten systeem; meerdere challenges, elke challenge is een ander hoeveelheid punten waard, wanneer je een bepaald aantal punten haalt krijg je een reward.
Voorbeeld;
- Kill 5 mensen in 1 ronde in CS:GO; 20 punten waard
- Rank je tank naar level 3 en krijg 50 kills; 30 punten waard
- 100 punten behaald? Je hebt X vrijgespeeld/verdiend
Ben nog een beetje aan het verzinnen hoe ik het in het vat wil gieten, daarom dat ik jullie om tips/ideeën vraag
Ik verneem jullie ideeën/ervaringen graag!
Spellen die wij het voornaamst gaan spelen:
CS:GO
Sniper Elite 4
Worms Reloaded
Spintires
Company of Heroes 2
[ Voor 4% gewijzigd door Slavy op 20-03-2017 11:02 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!