Dag heren!,
Graag vraag ik jullie hulp bij het onderstaande:
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een AV Reciever in combinatie met een 5.1 surround set en eventueel 2 extra speakers voor de Dolby Pro Logic IIz.
Wat is je budget?
Mijn budget is € 1500, max € 2000.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Ik wil graag een samenstelling creëren die afgesteld is op het film kijken.
Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Het geheel moet kunnen samenwerken met een 2016 lg olde tv.
Wat heb je zelf al gevonden?
Als AV Reciever had ik zelf de Marantz NR1607 op het oog vanwege de vele opties en afmetingen. (Moet niet hoger zijn dan 15 cm vanwege tv meubilair)
Kwa boxen heb ik echt geen idee, er zijn zoveel soorten. Wat ik niet wil zijn van die tower boxen..
Subtiel en compact is waar mijn voorkeur naar uit gaat.
Welke vragen heb je hier nog over?
• Bij de specificaties van de Reciever staat dat het per kanaal 50 watt aan vermogen heeft, nu heb ik hier over gelezen dat je dan beter geen boxen kunt nemen met bijvoorbeeld 150 watt aan vermogen. Maar wat is dan wel goed?
• Wat voor boxen kan ik het beste gebruiken voor het Dolby Pro Logic IIz en welke voor de 5.1 surround?
Eventuele voorstellen voor een andere Reciever zijn ook welkom, het gaat er mij om dat het een goed geluidskwaliteit heeft voor het kijken van films op een 4K televisie.
Alvast dank voor de hulp😉
Graag vraag ik jullie hulp bij het onderstaande:
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een AV Reciever in combinatie met een 5.1 surround set en eventueel 2 extra speakers voor de Dolby Pro Logic IIz.
Wat is je budget?
Mijn budget is € 1500, max € 2000.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Ik wil graag een samenstelling creëren die afgesteld is op het film kijken.
Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Het geheel moet kunnen samenwerken met een 2016 lg olde tv.
Wat heb je zelf al gevonden?
Als AV Reciever had ik zelf de Marantz NR1607 op het oog vanwege de vele opties en afmetingen. (Moet niet hoger zijn dan 15 cm vanwege tv meubilair)
Kwa boxen heb ik echt geen idee, er zijn zoveel soorten. Wat ik niet wil zijn van die tower boxen..
Subtiel en compact is waar mijn voorkeur naar uit gaat.
Welke vragen heb je hier nog over?
• Bij de specificaties van de Reciever staat dat het per kanaal 50 watt aan vermogen heeft, nu heb ik hier over gelezen dat je dan beter geen boxen kunt nemen met bijvoorbeeld 150 watt aan vermogen. Maar wat is dan wel goed?
• Wat voor boxen kan ik het beste gebruiken voor het Dolby Pro Logic IIz en welke voor de 5.1 surround?
Eventuele voorstellen voor een andere Reciever zijn ook welkom, het gaat er mij om dat het een goed geluidskwaliteit heeft voor het kijken van films op een 4K televisie.
Alvast dank voor de hulp😉