Een boek uit 2014 nog up to date(handboek Mobile html 5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:00
Is dit boek nu nog goed te gebruiken
In 2017 want hij is ge publiceert in 2014 ?
http://www.vanduurenmedia...988/Handboek_Mobile_HTML5

Ik ben namelijk bang als ik dit boek koop dat ik dingen tegen komt dat te oud is voor deze tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinnCoding
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Hallo,

Ziet er wel goed uit aangezien het HTML 5 is.
Maar van boeken leren de meeste mensen niet heel veel, ik raar je aan om codecademy te gebruiken.
Dat is een website waarbij je ook echt dingen doet in plaats van alleen lezen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:31
FinnCoding schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:40:
[...]Maar van boeken leren de meeste mensen niet heel veel, ik raar je aan om codecademy te gebruiken.[...]
Wauw, dat is wel een gewaagde uitspraak :)
Kijk, de praktijk is altijd anders, en echt leren hoe je iets doet, doe je door het te doen, maar dat wil niet zeggen dat boeken ineens niet meer werken. Pak een goed boek, bedenk iets dat je wilt maken en ga ervoor.
Ik kan je overigens ipv een boek ook websites zoals https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Learn aanraden. Codecademy is inderdaad ook een goede als je beter interactief leert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinnCoding
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Haha, ik snap wat je bedoeld maar toch denk ik dat het daadwerkelijk ook uit te voeren veel beter werkt dan alleen maar lezen..... Dat is hoe het bij mij zit.
Caelorum schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:49:
[...]

Wauw, dat is wel een gewaagde uitspraak :)
Kijk, de praktijk is altijd anders, en echt leren hoe je iets doet, doe je door het te doen, maar dat wil niet zeggen dat boeken ineens niet meer werken. Pak een goed boek, bedenk iets dat je wilt maken en ga ervoor.
Ik kan je overigens ipv een boek ook websites zoals https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Learn aanraden. Codecademy is inderdaad ook een goede als je beter interactief leert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:22
Ik ken het boek verder niet, maar al zou het links en rechts outdated zijn, voor €24,95 leer je in ieder geval de basis. Als het boek vervolgens daadwerkelijk outdated is en bijvoorbeeld deprecated code gebruikt, leer je meteen omgaan met dit soort problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Als ik het inkijk exemplaar ff doorblader ben ik nog weinig outdated spul tegen gekomen. Denk dat je er geen buil aan kan vallen. Mocht je tegen iets aanlopen wat niet meer werkt ben je vast niet de eerste en kan stackoverflow oid je vast helpen.

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:00
Wat blijkt met stomme verbazing kom ik in me kast gwoon dit boek tegen. Wist niet eens dat ik die hem had gekocht.
Deze topic kan dus gewoon dicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dema323
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 20:19
Kijk misschien ook eens naar nieuwere technologieën, denk dan aan AngularJS bv gecombineerd met HTML 5 :) !
Pagina: 1