Hi all,
Ik ga de stap van apple naar windows maken omdat ik graag meer games wil gaan spelen en omdat de prijs/performance verhouding ruk is van apple. Dit is het lijstje die ik heb samengesteld:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen( H1Z1, BF1, arma) en foto's bewerken in lightroom en photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb de bovenstaande lijst ook samengesteld op de site van alternate, daar kwam ik op een prijs van 1551 uit inclusief assemblage. Ik twijfel nog of ik de PC zelf in elkaar kan zetten i.v.m. met bios updates etc, of dat ik de pc op alternate bestel. Het scheelt wel bijna 200 euro! Over het scherm heb ik goede reviews gelezen i.v.m. foto bewerking (goed gekalibreerd uit de doos) Mocht er een scherm zijn dat beter voor de zelfde prijs hoor ik dat graag:)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik heb alleen een muis en toetsenbordi]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren zolang de kwailiteit en performance maar goed zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat de PC niet te veel geluid maakt en geen stofbak word.
Ga je overklokken?
Nee ik denk het niet
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand feedback kan geven. Misschien dat het goedkoper of beter kan? En hoe presteert deze pc tegenover mijn macbook pro 13 inch uit 2015? Als laatst: kan ik de meeste games op ultra 1080p of 1480p spelen?
Thanks!
Ik ga de stap van apple naar windows maken omdat ik graag meer games wil gaan spelen en omdat de prijs/performance verhouding ruk is van apple. Dit is het lijstje die ik heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 257,- | € 257,- |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Sapphire NITRO+ Radeon RX 470 8G D5 | € 225,95 | € 225,95 |
| 1 | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Corsair CS550M | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.365,70 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen( H1Z1, BF1, arma) en foto's bewerken in lightroom en photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb de bovenstaande lijst ook samengesteld op de site van alternate, daar kwam ik op een prijs van 1551 uit inclusief assemblage. Ik twijfel nog of ik de PC zelf in elkaar kan zetten i.v.m. met bios updates etc, of dat ik de pc op alternate bestel. Het scheelt wel bijna 200 euro! Over het scherm heb ik goede reviews gelezen i.v.m. foto bewerking (goed gekalibreerd uit de doos) Mocht er een scherm zijn dat beter voor de zelfde prijs hoor ik dat graag:)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik heb alleen een muis en toetsenbordi]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren zolang de kwailiteit en performance maar goed zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat de PC niet te veel geluid maakt en geen stofbak word.
Ga je overklokken?
Nee ik denk het niet
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand feedback kan geven. Misschien dat het goedkoper of beter kan? En hoe presteert deze pc tegenover mijn macbook pro 13 inch uit 2015? Als laatst: kan ik de meeste games op ultra 1080p of 1480p spelen?
Thanks!