Heren ,een hulpkreet ,Ik stuit op het volgende probleem...
Zodra ik iptv ga kijken... gewoon perfect beeld en geluid.
maar na een minuut of 5/10 gooit hij me van het kanaal af. En plaatst me weer terug op de Gids .
Draai hier op een Nvidia shield met kodi 17 . Had geprobeerd helemaal naar fabrieksinstellingen en opnieuw te beginnen.
Dacht misschien conflict met een andere add on, maar helaas.
En als ik dan zeg, ik test het via een externe app vanuit de playstore, zelfde verhaal.
Had de boel ook even als test geïnstalleerd op me pc met Windows 10 , ook daar gooit hij me eraf.
maar dan pas na 15 min.
Dan zou je denken aan evt slechte internet verbinding,
maar ik kijk gewoon uren lang Netflix en kodi op 1080p zonder problemen , maar op iptv not so much
Draai dit trouwens allemaal bedraad via Asus RT-AC66 and 3Com Gigabit switch.
Zou me Router roet in eten gooien? maar waarom dan niet meteen kicken .
maar pas na aantal minuten..
Wie heeft dit probleem ook ondervonden? Heb echt al 50 sites bekeken met soortgelijke probleem.
Maar niemand echt met een oplossing/ oorzaak
iemand enig idee , waar ik het in zoeken moet ?
Zodra ik iptv ga kijken... gewoon perfect beeld en geluid.
maar na een minuut of 5/10 gooit hij me van het kanaal af. En plaatst me weer terug op de Gids .
Draai hier op een Nvidia shield met kodi 17 . Had geprobeerd helemaal naar fabrieksinstellingen en opnieuw te beginnen.
Dacht misschien conflict met een andere add on, maar helaas.
En als ik dan zeg, ik test het via een externe app vanuit de playstore, zelfde verhaal.
Had de boel ook even als test geïnstalleerd op me pc met Windows 10 , ook daar gooit hij me eraf.
maar dan pas na 15 min.
Dan zou je denken aan evt slechte internet verbinding,
maar ik kijk gewoon uren lang Netflix en kodi op 1080p zonder problemen , maar op iptv not so much
Draai dit trouwens allemaal bedraad via Asus RT-AC66 and 3Com Gigabit switch.
Zou me Router roet in eten gooien? maar waarom dan niet meteen kicken .
maar pas na aantal minuten..
Wie heeft dit probleem ook ondervonden? Heb echt al 50 sites bekeken met soortgelijke probleem.
Maar niemand echt met een oplossing/ oorzaak
iemand enig idee , waar ik het in zoeken moet ?