Is er iemand die al een GBA heeft??
Zoja? post hier ff je ervaringen..
PS. welk spel zou je als eerste kopen?
Alvast bedankt,
Alvast bedankt,
BF1: Don-Panio
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Op woensdag 04 juli 2001 10:27 schreef chiel3d het volgende:
Is er iemand die al een GBA heeft??
Alvast bedankt,
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op woensdag 04 juli 2001 10:58 schreef Kayz het volgende:
nee
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind die witte het mooist toevallig (heb een AUS witteOp donderdag 05 juli 2001 13:51 schreef noXic het volgende:
Ik heb ray man al uit gespeeld.
Ach zal wel komen omdat ik heb op de psx ook al heb uit gespeeld.
en nu ben ik druk bezig om tony hawk voor de 5e keer uit te spelen (career)
Wel vind ik dat je bij tony hawk een beetje weinig levels hebt! 7 maar!
Zijn er ook nog gotters met een roze GBA??
Ik heb zoon verknaaide witte
Verwijderd
Ja dat is ook weer zo iets.Op donderdag 05 juli 2001 14:07 schreef CommDante het volgende:
[..]
Ik vind die witte het mooist toevallig (heb een AUS witte), met die doorzichtige wordt je de heletijd afgeleid door die binnenstructuur, en die paarse...tsja,
kleurtje!
Verwijderd
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Kan toch ook niet anders??Op woensdag 04 juli 2001 11:59 schreef Creepy het volgende:
Tony Hawk kan ik aanraden.. SUPERSPEL! Aan het begin ff wennen. maar als je het eenmaal dat vage iso-metrische beeld door hebt speelt het heerlijk..
Ook castlevania is een topper!
Het enige nadeel aan de GBA is dat ze me met m'n 22 jaar beetje vaag aankijken als ik in de bus zit te spelen.. maar ja
Verwijderd
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Verwijderd
wat kost zo'n flash memory backup dingetje??Op dinsdag 06 november 2001 10:54 schreef Yilkee het volgende:
Ik heb ook een GBA.
Super dingetje voor op reis en zo man maar ik speel d'r thuis niet zo supervaak op. Ik zit vaker GTA3te spelen op m'n PS2.
Ik heb de volgende spellen voor m'n GBA
Tonyhawk 2
Bomberman tournament
Mario kart
En een flashmemory backup cartridge van 128MB. Aansluiten op computer, rom downloaden, overzetten naar flash cartridge en hop weer een spel d'r bij>:) M'n pa heeft dat ding voor me meegenomen uit hong kong
Wat ook een superspel is is Advanced Wars... Die is echt gaaf man. Kijk maar naar de review op ign.com
Verwijderd
Oh, dat vind ik wel jammer dat jij er zo over denkt... ik vind het zelf een leuk ding, maar ja, dat kan natuurlijk niet voor iedereen opgaan.Op maandag 05 november 2001 18:55 schreef Aspi het volgende:
Ja ik heb spijt dat ik hem gekocht heb.. NIets aan. bijna niets te zien ook. Was zonde van me geld...
Hehe.. precies..Op maandag 05 november 2001 18:54 schreef QuakeMASTER het volgende:
[..]
Kan toch ook niet anders??
Wij hebben tenminsten nog de goede ouwe tijd mee gemaakt (NES) toen waren we jaar of 7.
Dus wij weten echt waar het omdraaid.
Good old times!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq