Iemand ervaring met Gameboy Advance?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-02 19:01
Is er iemand die al een GBA heeft??
Zoja? post hier ff je ervaringen..

PS. welk spel zou je als eerste kopen?

Alvast bedankt,

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

Er staat bovenin dat blauwe balkje een Search button, typ dan in "Gameboy Advance" en je zult veel resultaten hebben :)

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Kijk ff in Gadget talk

• Chiel
owke..

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 21:17
nee

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:36
GBA = Rulend!!!

spel? Probeer er wat uit zou ik zeggen, ik heb mario advance en krazy racers, leuke games. Tony Hawk en Kuru Kuru staan in de planning.

Flickr | Lego collectie

• keesmo
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mario 2 gespeelt, was wel grappig. Had hem vroeger ook gehad op de nes (8 bit rules) maar op de gba was hij wel vetter.

keesmo.nl 100% snowboarden

• Creepy
  • Laatst online: 08-02 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Tony Hawk kan ik aanraden.. SUPERSPEL! Aan het begin ff wennen. maar als je het eenmaal dat vage iso-metrische beeld door hebt speelt het heerlijk..

Ook castlevania is een topper!

Het enige nadeel aan de GBA is dat ze me met m'n 22 jaar beetje vaag aankijken als ik in de bus zit te spelen.. maar ja :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 10:27 schreef chiel3d het volgende:
Is er iemand die al een GBA heeft??
Zoja? post hier ff je ervaringen..

PS. welk spel zou je als eerste kopen?

Alvast bedankt,
:O
Als je een beetje op de hoogte was geweest van de GBA had je geweten dat er meer GBA's dan PS2's globaal zijn verkocht (Nou dacht ik altijd dat niemand een PS2 zou kopen, maar blijkbaar waren dat er nogal wat).

Mijn conclusie: Half Nl. heeft hem al, want meeste winkels waren al uitverkocht binnen een week! (PS: niet als flame bedoelt) O-)

Om antwoord te geven op je vraag (om toch maar een beetje on-topic te blijven):

Ik heb al een GBA en ik zou Castlevania als eerste kopen (helaas heb ik hem al }) )

Verder heb ik nog F-Zero en Mario Advance.
Binnenkort komt Bomberman bij mijn verzameling! *D

Verwijderd

Ik heb ook een GBA en ik ben er erg tevreden over :9 :P

Nadeel is dat het een erg donker beeld heeft maar dat wist je natuurlijk al :)

Ik heb de spellen TOny Hawk Pro Skater 2 - Krazy Racers en Mario Advance.

Vreemd genoeg vind ik Mario nog steeds de leukste van de 2 anderen :)

Dus ik zou voor Mario Advance gaan *D

En ik w8 op smart op mijn Mario Kart en Bomberman :)

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vind Mario Advanced helemaal niet zo tof, de graphics zijn zwaar achterhaald, een GBA kan veel meer.
Neem liever Rayman Advanced, dat ziet er zeer goed uit en is nog zeer verslavend om te spelen ook

Verwijderd

Tja, ik vind dat de speelbaarheid van een spel belangerijker is dan de graphics...

En Rayman is wel heel erg mooi maar ik vind dat geen leuk spel imo.

Verwijderd

GBA RULED!

en Rayman = super geinig (mooie graphics)
en Krazy racers is ook wel kewl, maar ik vind Rayman echt roelerend!

• Chiel
Op woensdag 04 juli 2001 10:58 schreef Kayz het volgende:
nee
:?

• Chiel
ik denk dat ik voor de GBA in grijswitte uitvoering ga & mario advance.

iedereen bedankt voor de tips

Verwijderd

Aha goede keuze om Mario Advance te nemen :)

Verwijderd

wil er ook nog 1 halen alleen zijn er geen games meer hier in de buurt dus ik wacht maar ff.

Verwijderd

Ik heb ray man al uit gespeeld.
Ach zal wel komen omdat ik heb op de psx ook al heb uit gespeeld.

en nu ben ik druk bezig om tony hawk voor de 5e keer uit te spelen (career)
Wel vind ik dat je bij tony hawk een beetje weinig levels hebt! 7 maar!

Zijn er ook nog gotters met een roze GBA??
Ik heb zoon verknaaide witte :(

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 13:51 schreef noXic het volgende:
Ik heb ray man al uit gespeeld.
Ach zal wel komen omdat ik heb op de psx ook al heb uit gespeeld.

en nu ben ik druk bezig om tony hawk voor de 5e keer uit te spelen (career)
Wel vind ik dat je bij tony hawk een beetje weinig levels hebt! 7 maar!

Zijn er ook nog gotters met een roze GBA??
Ik heb zoon verknaaide witte :(
Ik vind die witte het mooist toevallig (heb een AUS witte }) ), met die doorzichtige wordt je de heletijd afgeleid door die binnenstructuur, en die paarse...tsja, :r kleurtje!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 14:07 schreef CommDante het volgende:

[..]

Ik vind die witte het mooist toevallig (heb een AUS witte }) ), met die doorzichtige wordt je de heletijd afgeleid door die binnenstructuur, en die paarse...tsja, :r kleurtje!
Ja dat is ook weer zo iets.
Nu ik er zo over na denk is de witte wel het mooiste ja

Verwijderd

Hiero ook een GBA. Hij is echt toppie!!
Ziet er cool uit en lekker plat en klein.
Maar 1 Groot minpunt... het scherm is zo donker |:( . Bij de spel Mario Advance,Rayman Advance valt het nog mee, dat zijn spellen met heldere kleuren. Maar Castlevania is echt om te :'(

ik kijk me soms echt scheel om mijn poppetje te zien. Misschien is dat de reden daarom je 15 uur met 2 AA batterijen kan spelen,

ook heb ik heb gemerkt dat er heel veel lichtbronnen voor de GBA te koop zijn en veel ervan zijn gewoon :r . De 1 geeft te weinig licht, de ander geeft zoveel licht dat je door de reflectie ervan niks of weinig ziet. Ik zelf hoop dat de lightboy ( officeel van Nintendo) een stuk beter is, anders weet ik het ook niet meer...

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

de gameboy adv top 4

1) Clear Blue (door zichtig paars)
2) Purple
3) Wit
4) Clear Red (door zichtig rose)

op deze volgorde word het meeste verkocht

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:36
Heb een paarse, dat wit ziet er zo cheap uit :r en die doorzichtige vind ik ook maar niks. Paars zal goed staan bij de Gamecube :9
Maar heb vorige week GT Advance gekocht, echt vette racegame op je handheld, tis net Gran Turismo (32 tracks, 48 auto's, tuning onderdelen). Erg leuk spel, al zijn sommige banen wat ruk.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 11:59 schreef Creepy het volgende:
Tony Hawk kan ik aanraden.. SUPERSPEL! Aan het begin ff wennen. maar als je het eenmaal dat vage iso-metrische beeld door hebt speelt het heerlijk..

Ook castlevania is een topper!

Het enige nadeel aan de GBA is dat ze me met m'n 22 jaar beetje vaag aankijken als ik in de bus zit te spelen.. maar ja :)
Kan toch ook niet anders??
Wij hebben tenminsten nog de goede ouwe tijd mee gemaakt (NES) toen waren we jaar of 7.
Dus wij weten echt waar het omdraaid.
Good old times!

Verwijderd

Ja ik heb spijt dat ik hem gekocht heb.. NIets aan. bijna niets te zien ook. Was zonde van me geld...

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

GBA = SNES II *D

De SNES 2D glorie dagen herleven, heerlijk :9

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik heb ook een GBA.
Super dingetje voor op reis en zo man maar ik speel d'r thuis niet zo supervaak op. Ik zit vaker GTA3 >:) te spelen op m'n PS2.

Ik heb de volgende spellen voor m'n GBA
Tonyhawk 2
Bomberman tournament
Mario kart

En een flashmemory backup cartridge van 128MB. Aansluiten op computer, rom downloaden, overzetten naar flash cartridge en hop weer een spel d'r bij>:) M'n pa heeft dat ding voor me meegenomen uit hong kong >:)

Wat ook een superspel is is Advanced Wars... Die is echt gaaf man. Kijk maar naar de review op ign.com

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

Yep, heb hem (Advance Wars) besteld voor pre-order, later ook Golden Sun!

Jammer dat 'ie nog steeds niet verzonden is...blijkbaar willen meer mensen 'em. Vandaar dat ik Golden Sun dus ook ge-preordered heb!

Beide spellen zijn x maanden uitgesteld, en aangezien deze spellen toch wel must-haves zijn voor je GBA....en ik niet van wachten hou! En helemaal niet van een Nederlands Golden Sun, was dit de enige oplossing *D !

Dus nog maar weer ff wachten :Z

(Gelukkig kunnen emulators je wachttijd verzachten :9~ )

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 10:54 schreef Yilkee het volgende:
Ik heb ook een GBA.
Super dingetje voor op reis en zo man maar ik speel d'r thuis niet zo supervaak op. Ik zit vaker GTA3 >:) te spelen op m'n PS2.

Ik heb de volgende spellen voor m'n GBA
Tonyhawk 2
Bomberman tournament
Mario kart

En een flashmemory backup cartridge van 128MB. Aansluiten op computer, rom downloaden, overzetten naar flash cartridge en hop weer een spel d'r bij>:) M'n pa heeft dat ding voor me meegenomen uit hong kong >:)

Wat ook een superspel is is Advanced Wars... Die is echt gaaf man. Kijk maar naar de review op ign.com
wat kost zo'n flash memory backup dingetje??

Verwijderd

Kan je misschien beter ff kijken in die andere topic (advance animo check ofzo)!

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 18:55 schreef Aspi het volgende:
Ja ik heb spijt dat ik hem gekocht heb.. NIets aan. bijna niets te zien ook. Was zonde van me geld...
Oh, dat vind ik wel jammer dat jij er zo over denkt... ik vind het zelf een leuk ding, maar ja, dat kan natuurlijk niet voor iedereen opgaan.

Er komen gelukkig eindelijk wat meer spellen voor uit, dus dat is wel weer wat beter, omdat iedereen gewoon zijn eigen stijl heeft in spellenverzameling, en met de huidige collectie is dat toch maar vrij beperkt. Maar over een half jaar ofzo zijn er gewoon zo veel meer spellen voor uit dat je echt gewoon je eigen stijl kunt kiezen.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
mariokart heerst!

• Creepy
  • Laatst online: 08-02 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 05 november 2001 18:54 schreef QuakeMASTER het volgende:

[..]

Kan toch ook niet anders??
Wij hebben tenminsten nog de goede ouwe tijd mee gemaakt (NES) toen waren we jaar of 7.
Dus wij weten echt waar het omdraaid.
Good old times!
Hehe.. precies..

offtopic:
Maar om daar nou zo'n oud topic voor omhoog te gaan halenv :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1