Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dragon-capsule ontkoppelt zich van ruimtestation...

Pagina: 1
Acties:

• richy3908
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:47
nieuws: Dragon-capsule ontkoppelt zich van ruimtestation en is op weg naar aarde

Aangezien het geen spelfout betreft, heb ik maar een nieuw topic hiervoor aangemaakt. In bovenstaand artikel gaat het de ene keer over "Dragon" en de andere keer over "de Dragon", wat in mijn ogen inconsequent is. Ik zou ervoor willen pleiten om het altijd over "de Dragon" te hebben.

• Van-Z
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-10 00:36
En om niet nog een topic aan te maken over hetzelfde topic, maar wel even te melden:

"Pacifische Oceaan" bestaat niet, dat heet de stille oceaan volgens mij.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

richy3908 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:33:
nieuws: Dragon-capsule ontkoppelt zich van ruimtestation en is op weg naar aarde

Aangezien het geen spelfout betreft, heb ik maar een nieuw topic hiervoor aangemaakt. In bovenstaand artikel gaat het de ene keer over "Dragon" en de andere keer over "de Dragon", wat in mijn ogen inconsequent is. Ik zou ervoor willen pleiten om het altijd over "de Dragon" te hebben.
verveel je je ?

;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Iets consistenter gemaakt :)

• SSDtje
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-07 18:00
15:50
Splashdown confirmed! The Dragon spacecraft has returned to Earth with approximately 3,600 pounds of space station cargo, ending its 10th operational cargo flight to the complex.

Live-stream kun je hier vinden:
Klik

Edit: Arriveer tijd typo
Heb ik weer hoor :F

[ Voor 23% gewijzigd door SSDtje op 19-03-2017 16:36 ]