Monitor voor rond de F1000,- ?

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ga nieuwe monitor kopen voro rond de F1000,- moet 19" zijn en liefst platte beeldbuis. Maar aangezien er zoveel zijn en elke topic weer iets anders zegt en het niet over een bepaald geld bedrag gaat wil ik ff weten wat een mooie monitor is voor dat geld.

Wat ik ermee doe (kan handig zijn) :
- Veel internet
- Games
- Designen (Flash, Director)

Alvast bedankt

-typo : monitor voro f100,- is erg weinig :P -

Verwijderd

IIYama Vision Master Pro 451 ofzo! Of een dikke sony...maar zijn ook wat duurder..

• Cartman!
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 10:28 schreef MrOrange het volgende:
IIYama Vision Master Pro 451 ofzo! Of een dikke sony...maar zijn ook wat duurder..
En hoe duur is 'zo'n sony dan?

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 10:28 schreef MrOrange het volgende:
ehm de 451 hangt hier bij de funprice rond de 1200-1300 ballen. Niet echt 1000 piek. Maar neem iig een diamondtron/trinitron buis, die dingen zijn echt goed!!!! op welke maat dan ook.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 17:20

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Sony's zijn 400 gulden duurder als de IIyama. De specificaties dan wel lager als Iiyama. Maarja je hebt dan wel een kwaliteits scherm! :)

/dev/null

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
De Iiyama S900MT 19"..maar deze is niet vlak.
deze is rond de 900,-

Voor 1100,- heb je wel een Flatscreen 19"...maar dan van Hansol

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 17:20

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

maar voor ongeveer 1000 piek heb je een Iiyama 19" (VMP 452)

/dev/null

Verwijderd

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/6

En zie daar alle monitoren op een rij met prijzen! IIyama is 1005,= dacht te zien.
Sony zijn wat beter maar dan is een 19 model op zijn goedkoopst 1300,=

• Cartman!
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 10:40 schreef MrOrange het volgende:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/6

En zie daar alle monitoren op een rij met prijzen! IIyama is 1005,= dacht te zien.
Sony zijn wat beter maar dan is een 19 model op zijn goedkoopst 1300,=
Daar ben ik ook wel geweest natuurlijk maar ik weet danneit uit een lijstje welke een goede monitor is....

Verwijderd

Okee..
Ik zou het houden bij een IIyama 451, on ieder geval met een diamandtron beeldbuisje. Als je echte "kwaliteit" wil dan moet je voor een Eizo of Sony gaan (ook een stukkie duurder). En ff op de site van de fabrikanten welke specs de schermpies hebben. En dan je keuze bepalen.

• Cartman!
  • Niet online
En welke van de 5 19" vision masters is de beste uit pricewatch? de duurste gewoon voor F1196,-?

Die heeft alleen een FST buis ipv d'tron

Verwijderd

Mail me maar voor een IIYAMA, prijs komen we wel uit!

Verwijderd

Iiyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 Is een goede keuze voor prijs/kwaliteit verhouding.

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
philips '19 echt jonge

philips is gewoon goed, altijd zo geweest

PVoutput

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Aangezien die 451 toch wat duurder is zou ik voor een LG 995e gaan. Goede beeldkwaliteit, zeer redelijke specs, en gewoon goede prijs/kwaliteit. Ook kun je ff kijken naar een samsung, die maken voor die prijs ook hele leuke schermen (helaas ben ik niet zo thuis in de samsung scene).

Neem iig. GEEN!!! iiyama s901jt1, daar ga je spijt van krijgen. Ik heb zo'n scherm geleverd aan iemand die veel met 3d studiomax, fireworks, photoshop e.d. werkt. Aangezien hij een 15" packard bell gewend was vond ie het prima, maar ik schrok van de beeldkwaliteit. Eigenlijk had ik hem een LG 995e willen verkopen, maar die was helaas niet op voorraad.

Je zou evt. ook kunnen kijken naar een NEC 95nogwat of een iiyama vmp 452, die laatste heb ik, maar ik ben niet zo super tevreden over de kwaliteit (iiyama is de laatste tijd niet meer zoals het was helaas)

Al met al zou ik voor de LG gaan, bij informatique kost ie nog geen 900 piek geloof ik

Succes,
Tim

• Cartman!
  • Niet online
LG 912U misschien? die is in pricewatch 945,-

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
philips 109 S/P/B

allemaal wel goed :)
de 109P is iig plat, de S en B geloof ik niet...
Pagina: 1