PS4 Pro worth it ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-09 23:32
Eergister een ps4 slim gekocht omdat ik het zat ben met de pc community.
Veel bugs in games , Optimalisaties bah bah.
Tot nu toe bevalt hij me prima ( igg veel spelers online infinite warfare )
Nu de vraag
Is het het waard om de pro te kopen?
Zoja waarom en waarom niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud.Strike
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 14:53
Heb je google al eens geprobeerd? :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ben je niet een beetje te laat om die vraag nu te stellen? :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:11
Waarom heb je een PS4 Slim gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-09 15:06
Leuk als standaard voor je PS4 slim.
Voor Infinite Warfare hoef je hem in ieder geval niet te kopen. Zonder 4k monitor of TV heeft het weinig meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Ps4 pro krijgt/heeft toch de (fps) boost optie? nieuws: PS4-update lijkt 'boost'-modus te bevatten voor oudere games op Pro-v...

Dat zou voor mij al een meerwaarde zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 21:54
Als je een 4K-tv hebt, dan over het algemeen wel. Zonder 4k tv verschilt het heel erg per spel of er geoptimaliseerd is voor full-HD weergave (zie IGN voor een lijst). Denk dan aan betere draw distance of iets meer details, of stabielere framerates.

Of je het waard vindt hangt af van wat je belangrijk vindt en van je portemonnee. Als je nu op full HD speelt en geen last hebt van frame rate dips dan zou ik mijn geld in m'n zak houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-10 19:38
Nee

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:26
Met een 4K schem zondermeer doen. Als je het geld hebt zou ik het sowieso kopen. Voor 150€ extra ben je beter op de toekomst voorbereidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamsi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 11:44
Het antwoord is waarschijnlijk sterk afhankelijk van of je al een PS4 hebt staan. Als upgrade is het een flinke investering voor een (momenteel) kleine winst - als je nog geen PS4 heb, dan zou ik zeker voor een 'future proof' pro gaan. In jouw geval dus eerst nog maar even genieten van de Slim, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
Ik heb een 4K monitor.
Echter als het weinig zin heb laat ik het wel bij de slim.
Indien het zin heb geef ik deze aan me zoontje en neem ik de pro

[ Voor 28% gewijzigd door cptbuttlick op 19-03-2017 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
Hahn schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:48:
Ben je niet een beetje te laat om die vraag nu te stellen? :+
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
Je had ook je PC op PS4 Pro-prestaties kunnen afstemmen. Standaard 4K en alles op medium. Dan heb je helemaal niks meer te maken met optimalisaties. En bugs? Die zitten net zo hard in PS4 games als in de PC-versies, immers ze komen van dezelfde build af...

Een 4K monitor heb ik ook gehad, en daar een tijdje op 4K op zitten gamen. Inmiddels heb ik 'm verkocht en een Ultrawide gescoord. 4K voegt een beetje weinig toe op klein formaat imo. Ik zou of een grote 4K TV halen en een PS4 Pro, of een 4K monitor inruilen voor een FHD'ert of ultrawide en daar dan een gewone PS4 aan hangen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
Richh schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:45:
Je had ook je PC op PS4 Pro-prestaties kunnen afstemmen. Standaard 4K en alles op medium. Dan heb je helemaal niks meer te maken met optimalisaties. En bugs? Die zitten net zo hard in PS4 games als in de PC-versies, immers ze komen van dezelfde build af...

Een 4K monitor heb ik ook gehad, en daar een tijdje op 4K op zitten gamen. Inmiddels heb ik 'm verkocht en een Ultrawide gescoord. 4K voegt een beetje weinig toe op klein formaat imo. Ik zou of een grote 4K TV halen en een PS4 Pro, of een 4K monitor inruilen voor een FHD'ert of ultrawide en daar dan een gewone PS4 aan hangen.
Gaat me meer om de online communitie.
Bijvoorbeeld bij IW zijn er soms maar 1000 mensen die spelen op pc.
Nu zijn het er maar 2,519 Dat is bizar weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
cptbuttlick schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:47:
[...]

Gaat me meer om de online communitie.
Bijvoorbeeld bij IW zijn er soms maar 1000 mensen die spelen op pc.
Nu zijn het er maar 2,519 Dat is bizar weinig
Je speelt toch maar met maximaal 64 man? En da's een heel ander argument dan in je eerste post.

Anyhow, beetje offtopic :P De investering in een PS4 Pro is volgens mij afhankelijk van de investering in een volledige 4K setup. Wil je dat doen, haal er dan een huge ass TV bij. Wil je dat niet doen, dan ben je prima af met een gewone PS4 en een FHD monitor.

Same voor PC gaming btw. 4K gamen op een 28" monitor voegt een beetje weinig toe. Punt is dat je bij een PC vel meer 'tussenstappen' hebt en de afstand tot je monitor vaak kleiner is.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:07
Ik zou als je nu in stapt sowieso de PlayStation 4 Pro kopen. Bijna alle grote games die nu uitkomen zullen baat hebben bij de PlayStation 4 Pro.

Tevens heb je de volgende voordelen: Goede 2160p upscaling, 1GB DDR3 meer (dit merk je in het OS menu als je in een game zit), een extra USB 3.0 poort achterop, 1080p Remote-play, 1080p Share-play, 1080p 60fps Recording en waarschijnlijk (in de gelekte changelog van v4.5 staat het i.i.g.) kan je oude games ook met met een hogere fps spelen met de PlayStation Boost Modus.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1