Problemen met HP 9510 burner

Pagina: 1
Acties:

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 08:56
Ik heb bij een klant een HP 9510 burner ingebouwd. Nu wil de klant met directcd bestanden rechstreeks op CDRW op kunnen slaan, in verband met backups enzo.

Goed, dat zou mogelijk moeten zijn, ware het niet dat de meegeleverde software van HP en DirectCD CDRW schijfjes niet willen formateren.
Nero geinstalleerd, formateren van een CDRW is geen probleem, maar de meegeleverde software kan er nog steeds niks mee.

Waar zou dat aan kunnen liggen?

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 18:56

jle

DirectCD = Butt

Nero InCD = Top

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

B.T.W. wat jou probleem betrefd met DirectCD, ik zou het echt niet weten.

Misschien dat je eens contact kunt opnemen met HP.

Schiet me nou net te binnen, heb je 't al geprobeerd met een ander merk CD-RW disc??
Branders willen hier nog wel eens kritiek mee omgaan

Good goan

• spil
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Heb je InCD wel geinstalleerd? Laatste versie is bij mijn weten 2.2.4, gewoon neer te halen bij www.ahead.de.

Heb zelf met een InCD 2.1.3 problemen gehad dat m'n antieke HP 7100i gereed was om met UDF te gebruiken op station a:, en dat ging dus niet goed. Ben maar overgestapt op combi van Nero 5.5 en DirectCD 3.x onder Win2k Prof SP2. Ik ga het zeker nog een keer proberen met InCD 2.2.4, misschien wil die wel.....

Homeserver specs: Dell Latitude D400 / 1GB mem / 160GB Seagate 5400.3 2.5" / 3Com 3c575 Cardbus NIC / Atheros AR5413 hostapd WLAN / FreeBSD 7.2

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 08:56
inCD ook geprobeerd, geen sjoege, lege CDRW schijfjes worden door windows gezien al audioCD schijfjes, niet helemaal de bedoeling denk ik ;).

inCD geeft trouwens in de trayicon een geel uitroepteken weer, iemand een idee wat dat betekent?