Toon posts:

Oude spellen spelen.... how?!

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus met het probleem dat als ik bijvoorbeeld wing of fury wil spelen dan het ontiegelijk snel gaat... om nog over pacman en paratrooper te zwijgen.
ik ga de laatste tijd een beetje retro, die goeie ouwe tijd enzo.

iemand enig idee of ik dat kan oplossen, dus dat het weer op normale snelheid draait?

Verwijderd

Er zijn van die programma's die je computer vertragen voor die spelen. Vraag me alleen niet waar je ze kan downen.. :p

Verwijderd

Topicstarter
Gaaf moet ik die toch ff vinden, je weet ook niet hoe ze heten? anders wordt het lastig zoeken

Verwijderd

gebruik de search, het is vaak genoeg gezegd..

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[search=moslo]
[search=slowmo]

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

Hier vind je een hele complete uitleg over hoe oude games weer aan de praat te krijgen.

Die slowdown programma zijn Mo'Slow en CPU killer

en nu de wat moeilijkere oplossingen.. (maar als je niet eens weet hoe je een programmaatje op internet zoekt .... ;) )

je kan een oude IBM-XT/AT met CGA ook faken via de emulator MESS en daar heb je ook een aantal roms voor nodig..

Er is ook nog Flopper, een programmaatje waarmee je dumps van oude 5,25" floppies kan draaien, mar die heeft geen speed-control helaas

als laatste tip, een aantal games zijn aangepast om op nieuwere systemen (pentiums dus) te kunnen spelen, bijvoorbeeld Digger

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Verwijderd

Opzich zijn moslo en andere speed verlagings programma's wel leuk om de pc te vertragen, alleen werk op mijn systeem het spel dan bagger traag, maar is de runtime 200 error verdwenen. Waarschijnlijk kan je in het bios de internal en external cache wel uitzetten, zodat het meestal werkt.

Verwijderd

Topicstarter
okidoki, that'll do
bedankt allemaal

Verwijderd

geen dank joh
Pagina: 1