Hoi, na de zomer ga ik beginnen met de opleiding Allround DTP / Mediavormgeving. Nu is mijn eigen laptop aan vervanging toe omdat ik weet dat hij dit ( helaas ) niet aankan.
Ik ben totaal geen expert op het gebied van pc' s dus als iemand me kan helpen met het kiezen van een nieuwe laptop, zou ik dat enorm waarderen
Wat ga je met je laptop doen?
Graphic design voornamelijk. Ik ga op mijn opleiding werken met veel Adobe programmas, zoals Photoshop en Illustrator
Ik ben al heel mijn leven Windows gewend en zou best open staan voor Mac, maar ik heb 0 idee hoe dat werkt en elke keer als ik met een Iphone of Ipad in aanraking kwam was dat een drama.
Wat is je budget?
Low budget, als dit kan. Ik wil een goede pc die me geen kapitaal kost.
Tussen is 500 euro een redelijke prijs? Ik vind 800 al veel eerlijk gezegd maar omdat ik soms laptops voorbij zie komen van 2000 euro denk ik dat ik niet echt een keuze heb hahah
400 tot +/- 900
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik ga hem elke dag meenemen naar school.
Het scherm moet wel redelijk groot zijn, minstens 15 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt me niet zoveel uit. Als jullie me ervan kunnen overtuigen dat het besturingssysteem van Mac makkelijk aan te leren is zou ik zelfs daarvoor openstaan, als het verschil maakt met de prijs tenminste.
Hij moet minstens 3 usb portals hebben en een hdmi aansluiting zou handig zijn (niet noodzakelijk).
Ik weet verder niet zo goed wat ik erover moet zeggen. Een laptop die geschikt is voor graphic design en mediavormgeving met een niet al te hoog budget?
Dus een HD scherm ofzo?
Als ik nog wat moet aanvullen hoor ik dat wel, in elk geval heel erg bedankt !!
Ik ben totaal geen expert op het gebied van pc' s dus als iemand me kan helpen met het kiezen van een nieuwe laptop, zou ik dat enorm waarderen
Wat ga je met je laptop doen?
Graphic design voornamelijk. Ik ga op mijn opleiding werken met veel Adobe programmas, zoals Photoshop en Illustrator
Ik ben al heel mijn leven Windows gewend en zou best open staan voor Mac, maar ik heb 0 idee hoe dat werkt en elke keer als ik met een Iphone of Ipad in aanraking kwam was dat een drama.
Wat is je budget?
Low budget, als dit kan. Ik wil een goede pc die me geen kapitaal kost.
Tussen is 500 euro een redelijke prijs? Ik vind 800 al veel eerlijk gezegd maar omdat ik soms laptops voorbij zie komen van 2000 euro denk ik dat ik niet echt een keuze heb hahah
400 tot +/- 900
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik ga hem elke dag meenemen naar school.
Het scherm moet wel redelijk groot zijn, minstens 15 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt me niet zoveel uit. Als jullie me ervan kunnen overtuigen dat het besturingssysteem van Mac makkelijk aan te leren is zou ik zelfs daarvoor openstaan, als het verschil maakt met de prijs tenminste.
Hij moet minstens 3 usb portals hebben en een hdmi aansluiting zou handig zijn (niet noodzakelijk).
Ik weet verder niet zo goed wat ik erover moet zeggen. Een laptop die geschikt is voor graphic design en mediavormgeving met een niet al te hoog budget?
Dus een HD scherm ofzo?
Als ik nog wat moet aanvullen hoor ik dat wel, in elk geval heel erg bedankt !!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 14:41 ]