Hoi beste mensen,
Ik ben bezig met het scheiden van bestanden.
Mijn plan is om mijn 254gb SSD alleen te gebruiken voor windows meer niet. ik weet niet of ik eventuele drivers die geïnstalleerd zijn ook op mijn SSD moet laten staan ? of dat ik deze ook op een andere schijf kan zetten zonder dat er problemen ontstaan maar goed dat terzijde.
Ik heb dus in verkenner mappen zoals:
- afbeeldingen
- bureaublad ( hier ben ik de fout in gegaan )
- documenten
etc
mappen die standaard bij je C schijf horen ( OS - schijf ) naar mijn D schijf aan het zetten.
Ik heb (vraag me niet hoe) van mijn bureaublad mijn /D schijf gemaakt ??
Ik heb deze dus blijkbaar niet overgezet naar D maar samengevoegd.
Het probleem is dus nu dat als ik mijn programma's/snelkoppelingen op mijn bureaublad wil hebben.
dat ik deze los in de map D moet zetten. mijn bedoeling was om ipv bureaublad op locatie: C:\Users\(eigen naam) naar D:\Users\(eigen naam) te zetten.
hier het voorbeeld

deze melding heb ik gehad, ik dacht dat ik deze had geannuleerd maar helaas.

Is er iemand die hier verstand van heeft en weet hoe ik deze situatie weer terug kan draaien.
Via google al lopen zoeken, maar ik weet niet hoe ik deze situatie kan omschrijven om duidelijke antwoorden te krijgen..
Hulp is zeer gewaardeerd
Ik ben bezig met het scheiden van bestanden.
Mijn plan is om mijn 254gb SSD alleen te gebruiken voor windows meer niet. ik weet niet of ik eventuele drivers die geïnstalleerd zijn ook op mijn SSD moet laten staan ? of dat ik deze ook op een andere schijf kan zetten zonder dat er problemen ontstaan maar goed dat terzijde.
Ik heb dus in verkenner mappen zoals:
- afbeeldingen
- bureaublad ( hier ben ik de fout in gegaan )
- documenten
etc
mappen die standaard bij je C schijf horen ( OS - schijf ) naar mijn D schijf aan het zetten.
Ik heb (vraag me niet hoe) van mijn bureaublad mijn /D schijf gemaakt ??
Ik heb deze dus blijkbaar niet overgezet naar D maar samengevoegd.
Het probleem is dus nu dat als ik mijn programma's/snelkoppelingen op mijn bureaublad wil hebben.
dat ik deze los in de map D moet zetten. mijn bedoeling was om ipv bureaublad op locatie: C:\Users\(eigen naam) naar D:\Users\(eigen naam) te zetten.
hier het voorbeeld

deze melding heb ik gehad, ik dacht dat ik deze had geannuleerd maar helaas.

Is er iemand die hier verstand van heeft en weet hoe ik deze situatie weer terug kan draaien.
Via google al lopen zoeken, maar ik weet niet hoe ik deze situatie kan omschrijven om duidelijke antwoorden te krijgen..
Hulp is zeer gewaardeerd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 09:09 ]