Gezocht: Spotify premium testers voor android app

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 898925

Topicstarter
Beste,
ik kom hier even jou lastigvallen met een warme oproep. Voor ons ontwerpproject dit semester zijn we opzoek naar mensen die onze android applicatie willen testen/gebruiken en daarna een korte vragenlijst willen invullen. Onze applicatie heet Aurasphere, een app die muziek speelt die overeenkomt met je humeur en muzieksmaak. De testperiode is onderverdeeld in blokken van twee weken en je zou maximaal in twee blokken moeten testen. Als je dit ziet zitten, vul gewoon de vragenlijst hieronder in en we nemen spoedig contact met jou op. Alvast bedankt!
(knip)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 19-03-2017 09:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misschien heb je Het algemeen beleid #verbodenspam gemist, maar GoT is niet bedoeld voor dergelijke 'spam' / werving. Daar is toestemming vooraf[ voor nodig van de moderators van het betreffende subforum.

Ik lees niet dat je die toestemming hebt gekregen, dus ik sluit dit topic. Misschien kan je de moderators van Android (zie rechtsboven) vragen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.