Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 720999

Topicstarter
ik heb een tijdje geleden mijn telefoon geroot. daarna was ik een beetje dom om een mapje te verwijderen waardoor ik niet mijn telefoon verder kan opstarten. ik heb een huawei ascend g525 en ik gebruik hem niet meer, maar lijk me leuk om hem te kunnen repareren.

ik heb USB debuging en ik heb ook geen bootloader aan staan
zou iemand mij kunnen helpen of tenminste wat tips geven waardoor ik verder kom

met vriendelijke groet
bram

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kan je nog de recovery-stand in?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Anoniem: 720999 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 21:50:
ik heb een tijdje geleden mijn telefoon geroot. daarna was ik een beetje dom om een mapje te verwijderen waardoor ik niet mijn telefoon verder kan opstarten. ik heb een huawei ascend g525 en ik gebruik hem niet meer, maar lijk me leuk om hem te kunnen repareren.
Welke map heb je precies verwijdert?
ik heb USB debuging en ik heb ook geen bootloader aan staan
Natuurlijk heb je gewoon een bootloader. Zo niet dan heb je heel wat meer uitgespookt dan enkel een mapje verwijderen ;)
zou iemand mij kunnen helpen of tenminste wat tips geven waardoor ik verder kom
Al de recovery geprobeerd?
Power button + volume up

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kan niet in recovery modus in ik kan alleen aan doen en dan komt ik niet verder dan het laad scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-06 15:05
Weet je dat héél zeker ? telefoon aan lader/usb vol+ inhouden en daarna de power button pas.

- edit blijkbaar is de procedure om in de recovery te komen telefoon-afhankelijk..

[ Voor 31% gewijzigd door MEN-O op 27-03-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ik heb het weer gebrobeert maar wat zou ik dan verder moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 13:43
Als je er in komt, ligt het er een beetje aan of kan je een custom recovery hebt ja of nee. Je kan sowieso proberen om terug naar fabrieksinstellingen te gaan via je recovery, wipe data, facroty reset. Of mogelijk een G525 ROM vinden (mits deze er zijn) welke je er via usb op kunt zetten en er daarna op kunt flashen.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26
hoe heb je oorspronkelijk geroot?
als je dit hebt gedaan door een:
- bootloader unlock
- custom recovery (TWRP?)
- supersu flashen

Dan zou je nu vrij eenvoudig via je custom recovery een andere rom moeten kunnen flashen

Als je een mapje in /system hebt weggegooid, dan heeft wipen/resetten niet zoveel zin, die laat de system partitie verder met rust en gooit alleen de /data partitie leeg.

Je zal dus nog wel opzoek moeten naar een rom die je via je recovery kan flashen. Als dit stock recovery is, dan zal je ook een stock rom aan de slag moeten, als er TWRP op staat kan je custom roms flashen.

Strava

Pagina: 1