Goedemiddag Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk ga ik de nieuwste spellen spelen, streamen, video's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget tussen de €1500 - €2300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de Phantom 820 behuizing aangeschaft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zo'n vermoede dat mijn huidige wensenlijst goed is met wat mijn pc wensen zijn. Ik weet alleen niet of het nu ook weer up-to-date is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus ROG ?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Niet noodzakelijk.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik via deze forum post erachter kom of mijn huidige 'wensenlijst' up-to-date is, zodat ik deze volgende maand dan kan bestellen. Ook hoop ik dat u eventueel kunt aangeven wat beter kan.
Ik weet dat deze build behoorlijk overkill is met wat ik wil gaan doen. De reden waarom ik zo'n budget heb is dat ik 100% weet dat ik hiermee een flink aantal jaar door kan gaan met eventuele kleine upgrades.
Alvast bedankt voor de interesse en hulp die u mij aanbiedt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 350,45 | € 350,45 |
| 1 | Asus Maximus VIII Extreme | € 428,50 | € 428,50 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming Water cooling 8GB | € 698,- | € 698,- |
| 1 | Corsair Hydro H115i | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3200 CL14 | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Corsair HX850i | € 183,95 | € 183,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 239,58 | € 239,58 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.222,43 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk ga ik de nieuwste spellen spelen, streamen, video's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget tussen de €1500 - €2300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de Phantom 820 behuizing aangeschaft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zo'n vermoede dat mijn huidige wensenlijst goed is met wat mijn pc wensen zijn. Ik weet alleen niet of het nu ook weer up-to-date is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus ROG ?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Niet noodzakelijk.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik via deze forum post erachter kom of mijn huidige 'wensenlijst' up-to-date is, zodat ik deze volgende maand dan kan bestellen. Ook hoop ik dat u eventueel kunt aangeven wat beter kan.
Ik weet dat deze build behoorlijk overkill is met wat ik wil gaan doen. De reden waarom ik zo'n budget heb is dat ik 100% weet dat ik hiermee een flink aantal jaar door kan gaan met eventuele kleine upgrades.
Alvast bedankt voor de interesse en hulp die u mij aanbiedt.