[PW] Eenheid/schaal bij "Views" in prijsverloop-grafiek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Hallo :w

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik dit voor het eerst zag. De prijsverloopgrafiek bij producten in de Pricewatch bevat wel een grafiek die het verloop van de populariteit van een product aangeeft, maar hier is geen schaalverdeling bij.
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=693567&deliveryCountry=NL
Ik wil soms wel eens vergelijken hoe de populariteit van concurrerende producten zich verhouden, maar door het ontbreken van een schaalverdeling (of deze nou in een bekende of onbekende eenheid is) maakt dat nogal lastig. :/
Ik zou het een toevoeging vinden. Ik vermoed dat het een niet al te hoge prio heeft, maar misschien dat jullie een keer tijd over hebben ofzo. O-)

Cheers,
Pwuts

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien van de rechter zijkant een 2e y-as maken? @crisp

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 18-03-2017 17:39 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:20:
Misschien van de rechter zijkant een 2e y-as maken? @crisp
Vziw is die informatie concurrentiegevoelig en wordt er daarom geen inzicht gegeven in de exacte orde van grootte.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Is dat ook nog een probleem als een ongedefinieerde/onbekende eenheid wordt gebruikt? Dan kun je nog niet afleiden hoeveel mensen iets hebben bekeken, maar wel onderling vergelijken.

Sowieso is het nu al wel mogelijk om te zien welk product populairder is, alleen niet hoe veel populairder.

¯\_(ツ)_/¯