MSI Geforce2 mx400 64 Mb TV-out

Pagina: 1
Acties:

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:40
En ja.. ik heb de search gebruikt. :)
Zijn er mensen die deze kaart hebben en kunnen jullie me vertellen wat jullie ervaring ermee is?
Is het een goede vervanger voor mn voodoo3 2000 pci in dit systeem:

-AMD 'classic' AThlon 750@750
-MSI K7Pro
-256 Mb Pc133 SDRAM
-voodoo3 2000 pci

en wat nog belangrijker is: Kan ik deze kaart ook gebruiken met mijn 2x AGP-slot?
De reden waarom ik juist liever deze kaart koop is, omdat ie lekker goedkoop is. De Asus V7700 (geloof ik) is met net iets te duur :(
Alvast bedankt. ;)

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Goed kaartje hoor, teminste een stuk beter dan mijn GF2 MX-200 :r
En ja, hij draait ook op 2X

• MindWarp
En daarom heb je die mx200 natuurlijk ook nog bij je eigen specs staan. ;)
Maarreh.. Ik ga er wel drastisch op vooruit bij games ten opzichte van de voodoo3? want aan een referentie met een mx200 heb ik zelf niet zoveel :?

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 10:18 schreef njboersma het volgende:
En daarom heb je die mx200 natuurlijk ook nog bij je eigen specs staan. ;)
Maarreh.. Ik ga er wel drastisch op vooruit bij games ten opzichte van de voodoo3? want aan een referentie met een mx200 heb ik zelf niet zoveel :?
een mx200 is een scheve vergelijking, hier is de banbreedte van de geheugenbus nog een stuk kleiner. Met mijn mx400 hiero haal k zeer zeker goede resultaten. En schelen zal het veel, met name door de T&L engine van het ding. Ik weet niet wat voor een 3dmark 2000 score je nu haalt maar op jouw pc zal ie ergens bij de 4300-4600 gaan scoren. Daarna nog ff opvoeren en tel daar nog eens 1000 punten bij op >:)

• MindWarp
als je het er toch over hebt. Zijn videokaarten makkelijk te oc'en? Wat ik begrepen heb zou dat gewoon met software proggies gaan. dat zou wel kool zijn :9
Trouwens, zou deze beter zijn dan de hercules 3d prophet 4500XT 64Mb?

Verwijderd

de mx400versie van de V7100/T draait bij mij zonder moeite mbv powerstrip op 245/205. Hoog genoeg lijkt me

• Niels_0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[b]Zijn videokaarten makkelijk te oc'en? Wat ik begrepen heb zou dat gewoon met software proggies gaan.
MSI levert er als het goed is gewoon een overclock programmatje (3D!Turbo) bij.

~**~

Verwijderd

gewoon powerstrip gebruiken man.
Pagina: 1