If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
En daarom heb je die mx200 natuurlijk ook nog bij je eigen specs staan. 
Maarreh.. Ik ga er wel drastisch op vooruit bij games ten opzichte van de voodoo3? want aan een referentie met een mx200 heb ik zelf niet zoveel
Maarreh.. Ik ga er wel drastisch op vooruit bij games ten opzichte van de voodoo3? want aan een referentie met een mx200 heb ik zelf niet zoveel
Verwijderd
een mx200 is een scheve vergelijking, hier is de banbreedte van de geheugenbus nog een stuk kleiner. Met mijn mx400 hiero haal k zeer zeker goede resultaten. En schelen zal het veel, met name door de T&L engine van het ding. Ik weet niet wat voor een 3dmark 2000 score je nu haalt maar op jouw pc zal ie ergens bij de 4300-4600 gaan scoren. Daarna nog ff opvoeren en tel daar nog eens 1000 punten bij opOp woensdag 04 juli 2001 10:18 schreef njboersma het volgende:
En daarom heb je die mx200 natuurlijk ook nog bij je eigen specs staan.
als je het er toch over hebt. Zijn videokaarten makkelijk te oc'en? Wat ik begrepen heb zou dat gewoon met software proggies gaan. dat zou wel kool zijn 
Trouwens, zou deze beter zijn dan de hercules 3d prophet 4500XT 64Mb?
Trouwens, zou deze beter zijn dan de hercules 3d prophet 4500XT 64Mb?
Verwijderd
de mx400versie van de V7100/T draait bij mij zonder moeite mbv powerstrip op 245/205. Hoog genoeg lijkt me
MSI levert er als het goed is gewoon een overclock programmatje (3D!Turbo) bij.[b]Zijn videokaarten makkelijk te oc'en? Wat ik begrepen heb zou dat gewoon met software proggies gaan.
~**~
Pagina: 1