Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Sommige mensen....
Zo.... en dan kan ik oook nog wel ffies melden dat MSN het hier ook niet doet.... 'k weet alleen niet of dat echt toegevoegde waarde heeft.Op vrijdag 06 juli 2001 09:42 schreef U-lerZzZ het volgende:
Grmbl.... Kut MSN...!!! Hier ligt ie ook weer d'ruit...!
Wat ik hier wel voorbij zag komen was dit dus voor iedereen die z'n adreslijst in hetvolg nooit meer wil kwijtraken; gewoon een backup maken; ook handig als ie 'm niet opslaat; gewoon elke keer als je opstart een backup ind elijst gooien en je hoeft niet meer iedereen handmatig in te voeren.
Nikon D7000
Verwijderd
Pingen naar msgr-ns7.msgr.hotmail.com [64.4.13.36] met 32 byte gegevens:
Timeout bij opdracht.
Timeout bij opdracht.
Timeout bij opdracht.
Timeout bij opdracht.
Pingstatistieken voor 64.4.13.36:
Packets: verzonden = 4, ontvangen = 0, kwijtgeraakt = 4 (100% verlies),
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Gemiddeld = 0ms
----------
KHUT!
Sommige adressen werken al weer, met contactlist.(ik heb zelf 2 adressen en één dfaarvan werkt wel en de andere niet.)
Ook komen er steeds meer contacts online.
Nu maar hopen dat het zo blijft
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
OK, en toen begonnen we met poorten te gooien enzo; dan kan je wel inloggen?? Zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn om ffies een simpel overzichtje te geven van wat je waar in moet vullen bij het tabblad "Verbindingen"Op vrijdag 06 juli 2001 10:17 schreef MOL het volgende:
Je kunt die servers niet pingen! Vast om DOS attacks te voorkomen ofzo. Ik probe poort 1863. Dat wil wel.
THNX
Nikon D7000
Hoe kan ik zien welke servers er zijn om je aan te melden en hoe kan ik me daarop aanmelden?
Wat ik trouwens ook raar vind is dat mijn nickname ook veranderd was
de mensen die al hun contacts nog hadden, kunnen nu wel gewoon inloggen...
toch? ik heb namelijk 3 msn's
ik ben de enige gedupeerde... 1 uit 5
grtz Jim
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Maar dat kan never nooit
Gaat lekker
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
Klopt volgens mij wel, ik heb een nieuwe account aangemaakt en daarmee kom ik gewoon zonder problemen op msn + contactlist, maar mijn oude account waarvan de contactlist verdwenen is doet het niet meer.Op vrijdag 06 juli 2001 11:33 schreef Jimbolino het volgende:
de mensen die hun contacts kwijt waren, kunnen nu nog niet inloggen...
de mensen die al hun contacts nog hadden, kunnen nu wel gewoon inloggen...
toch? ik heb namelijk 3 msn'sen mijn broer + mijn moeder hebben het ook...
ik ben de enige gedupeerde... 1 uit 5
grtz Jim
maar gaan die acounts die de contacts kwijt waren het wel weer doen ??????? of moet ik een nieuwe voor mijn pa gaan makenOp vrijdag 06 juli 2001 11:47 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Klopt volgens mij wel, ik heb een nieuwe account aangemaakt en daarmee kom ik gewoon zonder problemen op msn + contactlist, maar mijn oude account waarvan de contactlist verdwenen is doet het niet meer.
Sommige mensen....
Verwijderd
Ik wou dat ik dat wist, ik kan nu wel roepen van niet maar dan zou ik liegen want dat weet ik gewoon echt niet.Op vrijdag 06 juli 2001 11:55 schreef Koelkasten het volgende:
[..]
maar gaan die acounts die de contacts kwijt waren het wel weer doen ??????? of moet ik een nieuwe voor mijn pa gaan maken
In iedergeval werkt die nieuwe account nog steeds goed, het lijkt wel of mijn oude account niet meer bestaat ofzo.
**ze roepen bij M$ dat de oude account's weer zullen gaan werken maar wanneer
Ik denk dat ze daar nu mee bezig zijn om alles goed te maken.Op vrijdag 06 juli 2001 11:58 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat wist, ik kan nu wel roepen van niet maar dan zou ik liegen want dat weet ik gewoon echt niet.
In iedergeval werkt die nieuwe account nog steeds goed, het lijkt wel of mijn oude account niet meer bestaat ofzo.
Ze zijn iig niet weg want gister deed die het nog wel (en JA zonder mensen in men lijst
Hoop wel dat mijn lijst ook echt terug komt...Ik zit met mijn @home email erop...
How many babies can a motherboard have?
Verwijderd
Microsoft had deze week gepland om al hun
MSN servers te upgraden naar de .NET strategy (Windows .NET server) maar er was iets mis gegaan waardoor de service down was.
Ze hadden dat zelf niet verwacht en hadden dan ook geen backup-restore plan klaar liggen.
Bovendien was het ook nog "4th July" (Independance Day), dus kwam er niet veel terecht van herstellen.
Het is echter geen softwareprobleem, maar een hardwareprobleem.
Op een server, heeft een disk controller het begeven en een backup controller had een error.
Microsoft heeft nu voor het eerst toegegeven dat het niet om maar een "paar" users gaat die hun lijst kwijt zijn.
Ongeveer 1/3e van alle users is getroffen.
Echter, de MSN Product Manager heeft bevestigd dat de contactlijsten NIET verloren zijn.
volgens analisten is er echter nog een ander
probleem en dat is dat microsoft al zijn diensten via passport wil laten verlopen,
maar deze niet genoeg capaciteit heeft.
En denk maar eens na... voor de Messenger in WindowsXP RC1 heb je een .NET Passport nodig om het te kunnen gebruiken!
Mijn mIRC MSN client wil wel connecten.
Trillian wil niet connecten.
MSN zelf wil ook niet connecten.
En ik heb bij alle 3 de programma's beide servers geprobeerd, maar ik kom er alleen op met m'n mIRC client. Vaaaaaag...
HELP!!! Iedereen heeft het maar over andere servers enzo......... how the # doe ik dat en welke servers moet ik dan gebruiken!!!Op vrijdag 06 juli 2001 12:17 schreef rb338 het volgende:
Nou breekt mijn klomp!
Mijn mIRC MSN client wil wel connecten.
Trillian wil niet connecten.
MSN zelf wil ook niet connecten.
En ik heb bij alle 3 de programma's beide servers geprobeerd, maar ik kom er alleen op met m'n mIRC client. Vaaaaaag...
Nikon D7000
Op vrijdag 06 juli 2001 12:20 schreef veryip het volgende:
[..]
HELP!!! Iedereen heeft het maar over andere servers enzo......... how the # doe ik dat en welke servers moet ik dan gebruiken!!!
Zo doe je het dus in MSN. In Trillian kan je 'm gewoon in de prefs instellen.Op donderdag 05 juli 2001 21:34 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Start je registry editor (regedit). Ga naar HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/MessengerService en verander de waarde 'Server' van messenger.hotmail.com naar:
msgr-ns43.msgr.hotmail.com Laat de getallen achter de servernaam gewoon zo staan.
[..]
is het iemand anders el gelukt
Nee ik zei toch ook al, het maakt hier niet uit welke server ik gebruik want ik kan alleen met m'n mIRC client inloggen.Op vrijdag 06 juli 2001 12:28 schreef DE_Michiel het volgende:
Werk bij mij niet ik kan nog steeds niet connecten
is het iemand anders el gelukt
Verwijderd
en ze mogen ons inderdaad wel eens op de hoogte houden van de status van het probleem via de msn site ofzo.
Verwijderd
Vandaag probeer ik het weer en dan krijg ik het volgende;
"De server is momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog een keer"
ik probeer het nu al 2 dagen en hij doet nog steeds niks!!!
Dus jij bent sinds 2 dagen weer online, heel mooi.Op vrijdag 06 juli 2001 13:00 schreef mafiasven het volgende:
bij mij doet die t weer perfecten me lijst is niet weg heb dus geluk gehad
Maar waarom kan ik dan nog niet aanmelden
een gassie die bij mij school zit had gister een nieuw emailadres aangevraagd en had zichzelf zo genoemd-->>[quote]
Maak je niet druk, ik ben *[zijn naam]* en ik ben net gehackt op mijn ouwe adres
[/quote]
hij dacht dat ie gehackt was, bwhaha, ik kwam nie meer bij
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Dacht dat ze zo betrouwbaar waren..
Ik zal je gerust stellen... bij mij werkt die ook nietOp vrijdag 06 juli 2001 13:35 schreef FolkertR het volgende:
Ik zie hier dat bij zo'n beetje iedereen MSN wel weer werkt, maar bij mij geeft hij nog steeds de melding dat "de service tijdelijk niet beschikbaar" is...
Vraagje: waar kan ik die mIRC MSN client downloaden?Op vrijdag 06 juli 2001 12:29 schreef rb338 het volgende:
[..]
Nee ik zei toch ook al, het maakt hier niet uit welke server ik gebruik want ik kan alleen met m'n mIRC client inloggen.
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Nog nergens, ik ben er nog mee bezigOp vrijdag 06 juli 2001 13:47 schreef steije het volgende:
[..]
Vraagje: waar kan ik die mIRC MSN client downloaden?
Met die MSN client? E-mailen waarschijnlijk!Op vrijdag 06 juli 2001 13:58 schreef DE_Michiel het volgende:
Misschien stomme vraag maar wat kan je ermee doen dan ??
Simpel, (bijna) alles wat je ook met de originele MSN client kan. Alleen dan vanuit mIRC.Op vrijdag 06 juli 2001 13:58 schreef DE_Michiel het volgende:
Misschien stomme vraag maar wat kan je ermee doen dan ??
Jep, heeft inderdaad weinig nut, maar ik vond het gewoon leuk om te maken en ik vond het irritant om steeds te moeten switchen tussen mIRC en MSN.
is wel vaag
AchsoOp vrijdag 06 juli 2001 13:48 schreef rb338 het volgende:
[..]
Nog nergens, ik ben er nog mee bezig
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Ik snap er niks van ??
Verwijderd
Al dat gezeur allemaal over ICQ.Op vrijdag 06 juli 2001 15:32 schreef I_Stealth_I het volgende:
dat gezeur allemaal installeer dan ICQ !
Het gaat er om dat MSN plat ligt, daar heeft ICQ niks mee te maken.
sim-pel:)
/dev/null
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Microsoft & MSN
/dev/null
damn right.. btw icq is ook niet alles.. de laatste versies zijn iets van 23 mb om te downloaden, zitten vol met ads (elke keer als je een berichtje verstuurt) en zijn superonoverzichtelijk met allerlei onnodige knoppenOp vrijdag 06 juli 2001 15:37 schreef Rene59 het volgende:
[..]
Al dat gezeur allemaal over ICQ.
Het gaat er om dat MSN plat ligt, daar heeft ICQ niks mee te maken.
op zich is dat allemaal wel aan te passen, maar toch...
ik gebruik trillian, msn, icq, irc, aim en yahoo in 1
ben ik gelijk van die 1001 verschillende icoontjes af in m'n systray en ook geen last meer van irritante reclame in elk berichtje
http://www.trillian.cc
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Schijt aan dat het maar 23 mB isOp vrijdag 06 juli 2001 16:15 schreef Ener-G het volgende:
[..]
damn right.. btw icq is ook niet alles.. de laatste versies zijn iets van 23 mb om te downloaden, zitten vol met ads (elke keer als je een berichtje verstuurt) en zijn superonoverzichtelijk met allerlei onnodige knoppen![]()
Die ads kan je verwijderen.....
ja oke in principe kan je alles aanpassenOp vrijdag 06 juli 2001 16:21 schreef Terayonnetje het volgende:
[..]
Schijt aan dat het maar 23 mB is
MAAR IK BEN LUI
met trillian kan je ook van skins wisselen enzo, met icq moet je dan kunstgrepen met icqplus doen enzo
het is allemaal zo veel eenvoudiger
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Op vrijdag 06 juli 2001 16:21 schreef Terayonnetje het volgende:
[..]
Schijt aan dat het maar 23 mB is
En het zijn amerikanen dus daarom barst het van de knopjes.
-ICQ is maar 6 MB om te downloaden!Op vrijdag 06 juli 2001 16:15 schreef Ener-G het volgende:
[..]
damn right.. btw icq is ook niet alles.. de laatste versies zijn iets van 23 mb om te downloaden, zitten vol met ads (elke keer als je een berichtje verstuurt) en zijn superonoverzichtelijk met allerlei onnodige knoppen![]()
ik gebruik trillian, msn, icq, irc, aim en yahoo in 1
ben ik gelijk van die 1001 verschillende icoontjes af in m'n systray en ook geen last meer van irritante reclame in elk berichtje
http://www.trillian.cc
-Al die knoppen kan je uitklikken, dan staan er zelfs minder knoppen als met MSN zooi.
Ik snap echt niet dat iemand voor MSN gaat kiezen! Het is gewoon een gejat van ICQ en andere IM proggies. Microsoft heeft devolgende strategie; Als een produkt zoals bijv. ICQ niet met ons wil meewerken, dan maken we ze wel kapot, door bijv. MSN te integreren! Hetzelfde verhaal als met Netscape die hebben ze al bijna helemaal dood gemaakt! Straks krijgen we Microsoft's .NET dat we gaan betalen per maand of per restart van de computer! Microsoft ruimt nu al alle concurrentie uit de weg! Geef andere software fabrikanten de kans voordat Microsoft ze uit de weg ruimt. Stop Microsoft, ze jatten alles, ze hebben straks de hoogste monopolie positie die je je maar kan bedenken, en dan is er geen keus meer!
Microsoft is een bedreiging voor de software industrie. Het klink ongelovelijk hard maar dat bedrijf is netzoals die vreselijke man in de 2e wereld oorlog en het begint met een H . Geef andere software fabrikanten ook de kans, voordat het te laat is
/dev/null
Betalen per restart? uh-oh.. wat krijg ik dan een hoge rekening thuis gestuurd!Op vrijdag 06 juli 2001 16:31 schreef I_Stealth_I het volgende:
[..]
Straks krijgen we Microsoft's .NET dat we gaan betalen per maand of per restart van de computer!
[..]
en op die gene waar ik op WIL inloggen kan het weer niet: "Service tijdelijk niet beschikbaar"
heb ik ook weer
In de nieuwe windows XP heb je al een CD-brand functie ingebouwd! Een apart programma heb je dus niet meer nodig! (Nero en EasyCdCreator gaat failliet! DAAG weer een concurrent uit de weg, zegt Gates dan!)
Een programma zoals Real player, zit nu ook al standaard ingebouwd (DAAG REALPLAYER!!!)
Ere zit ook een programma in op je Videos te bewerken (DAAG FABRIKANT)
MSN zit er standaard in ( DAAAG ICQ!)
Hotmail is ook standaard ( DAAG ANDERE E-mail AANBIEDERS! )
/dev/null
snik snikOp vrijdag 06 juli 2001 16:55 schreef I_Stealth_I het volgende:
Ja lach er maar om, de computer industrie gaat binnen tien jaar ten onder als Microsoft zo door gaat!
In de nieuwe windows XP heb je al een CD-brand functie ingebouwd! Een apart programma heb je dus niet meer nodig! (Nero en EasyCdCreator gaat failliet! DAAG weer een concurrent uit de weg, zegt Gates dan!)
Een programma zoals Real player, zit nu ook al standaard ingebouwd (DAAG REALPLAYER!!!)
Ere zit ook een programma in op je Videos te bewerken (DAAG FABRIKANT)
MSN zit er standaard in ( DAAAG ICQ!)
Hotmail is ook standaard ( DAAG ANDERE E-mail AANBIEDERS! )
De wereld gaat ten onder, m$ neemt de macht over...en we worden allemaal robots...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Gevolg iedereen koopt straks weer winXP en Nero, EasyCdCreator, Realplayer, ICQ, makers van videobewerkingprogramma's, en diverse e-mail aanbieders gaan failliet!!!
DOM DOM DOM MENSEN!
/dev/null
Kopen?Op vrijdag 06 juli 2001 17:01 schreef I_Stealth_I het volgende:
Sommigen zijn hier LUI ze kiezen voor puur gemakkelijkheid! En daar springt microsoft 100% op in. Ze hebben beet! Jullie lopen allemaal mee in zijn val!
Gevolg iedereen koopt straks weer winXP en Nero, EasyCdCreator, Realplayer, ICQ, makers van videobewerkingprogramma's, en diverse e-mail aanbieders gaan failliet!!!
DOM DOM DOM MENSEN!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
voorzover ik weet waren het israeli's die icq uitgevonden hadden en is het daarna overgenomen door gigant AOL, het is daarna sterk bergafwaards gegaan in gebruiksgemak en functionaliteit (o.a. zo'n msn-achtige message constructie na geaapt, op zich niks mis mee maar toch)Op vrijdag 06 juli 2001 16:23 schreef Terayonnetje het volgende:
[..]
en omdat het amerikanen zijn? so what? daar ga ik mij niet aan aanpassen, dit is holland
probeer trillian eens, you might like it, en zo niet, dan gebruik je het niet
Verwijderd
Dat is helemaal niet zo, want icq en msn werken verschillend, icq is om en om mssg sturen (chat kan wel, maar is waardeloos). Msn is echt gewoon een chat (handig is dat je ziet of de ander wat aan het tikken is). Verder is die online buddylist ideaal, denk maar universiteiten ofzow, kunnen (desnoods) MSN erop zetten, simpel doch effectief, zouden met icq niet hoeven te proberen, al die lijsten op de comp en persoonlijke settings.Op vrijdag 06 juli 2001 16:31 schreef I_Stealth_I het volgende:
Ik snap echt niet dat iemand voor MSN gaat kiezen! Het is gewoon een gejat van ICQ en andere IM proggies.
* veryip heeft nog wel eventjes geduldOp vrijdag 06 juli 2001 17:36 schreef MOL het volgende:
* MOL vraagt zich af of en hoeveel gebruikers deze storing MSN gaat kosten.
Nikon D7000
gelukkig....zegt dat terwijl sommige mensen wel op de dienst konden inloggen, ze niet hun volledige lijst met contactpersonen konden zien. Ze onderstreept echter dat de buddy lists niet verloren zijn. "Als de kwestie opgelost is, zullen de persoonlijke buddy lists volledig hersteld zijn", aldus Lefko. "Het is niet nodig dat gebruikers zelf hun contacten gaan herstellen".
alleen nog kwestie van tijd
Verwijderd
haha LOLOp vrijdag 06 juli 2001 15:45 schreef I_Stealth_I het volgende:
het gaat toch om dat je kan typen met je maten. Nou als het niet met dat klote MSN gaat dan doe je het via ICQ
sim-pel:)
maargoed dat ik trillian gebruik. heb ik tenminste nog icq.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
[url=http://sk.nkon.nl]
en heb je je lijst terug als je die kwijtwas tenminsteOp vrijdag 06 juli 2001 19:24 schreef A_K het volgende:
het werkt hiero weer
gvd ik kom er niet op hoor
Verwijderd
Maar ik vraag me nog steeds af: waarom gebruikt iedereen nou MSN? Omdat het geintegreerd is in Windows en omdat ieder ander het gebruikt.
Eigenlijk vindt ik ICQ nog veel gebruiksvriendelijker, maar javeel bekende gebruiken MSN en geen ICQ dus gebruik ik het ook maar (naast ICQ). Maar de gebruiksvriendelijk......, nee ICQ is veel gebruiksvriendelijker.
ik ben geen lijst kwijt geweest. Alle 11 personen staan er nog inOp vrijdag 06 juli 2001 19:25 schreef DE_Michiel het volgende:
[..]
en heb je je lijst terug als je die kwijtwas tenminste
gvd ik kom er niet op hoor
[url=http://sk.nkon.nl]
een vriend van me heeft dus ook MSN geinstalleerd... hij kan gewoon inloggen en zn lijst is nog perfect in orde!
maar als ik wil inloggen, krijg ik weer die melding dat "de service buiten gebruik" is!
dat is toch wel aardig vaag!
ik gebruik icq sinds '95 ofzo en ik moet zeggen dat ik het in het begin vet handig vond, alleen in de loop van de tijd is het helemaal dichtgegroeid met onnodige knoppen buttonbars en banners enzo, vet minderOp vrijdag 06 juli 2001 19:26 schreef Neobazz het volgende:
Ìk vraag me tog af waarom gebruikt iedereen MSN? Ik gebruik sinds eind '98 ICQ. MSN ben ik pas gaan gebruiken 2 maanden geleden, omdat iedereen van mijn vrienden enzo het had en geen ICQ.
Maar ik vraag me nog steeds af: waarom gebruikt iedereen nou MSN? Omdat het geintegreerd is in Windows en omdat ieder ander het gebruikt.
Eigenlijk vindt ik ICQ nog veel gebruiksvriendelijker, maar javeel bekende gebruiken MSN en geen ICQ dus gebruik ik het ook maar (naast ICQ). Maar de gebruiksvriendelijk......, nee ICQ is veel gebruiksvriendelijker.
msn gebruik ik pas sinds een jaartje, het enige voordeel ervan vind ik dat je userlist op de server staat zodat je altijd dezelfde lijst hebt, maarja dat is ook weer een nadeel voor als de server down gaat
trillian r0x
Verwijderd
Down = down als de icq server down gaat kan je ook niet meer icq -enOp vrijdag 06 juli 2001 19:29 schreef Ener-G het volgende:
[..]
ik gebruik icq sinds '95 ofzo en ik moet zeggen dat ik het in het begin vet handig vond, alleen in de loop van de tijd is het helemaal dichtgegroeid met onnodige knoppen buttonbars en banners enzo, vet minder
msn gebruik ik pas sinds een jaartje, het enige voordeel ervan vind ik dat je userlist op de server staat zodat je altijd dezelfde lijst hebt, maarja dat is ook weer een nadeel voor als de server down gaat
trillian r0x
Dit topic is gesloten.
![]()