Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Volgers?

Hier alvast aflevering 8, shit is aan nu :)

*knip* Dat bleek dus een illegale bron te zijn... :)

Muziek op het einde:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
AJR - Weak (Official Video)

[ Voor 31% gewijzigd door Mx. Alba op 20-03-2017 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 20:13

Bluebe

Roar

Ja het is mijn avondje leedvermaak, gezellig met de vriendin op de bank een klein uurtje lachen om alle belachelijke dingen die er weer gebeuren. Je zou je bijna afvragen of ze echt zo dom zijn :)

Woensdagavond aflevering 9 waar als het goed is de eerste wip-incidenten zullen plaatsvinden :p Vooral die Alex heeft zulke mooie praat. Belgie ligt een week voor en die afleveringen zijn elke week wel ergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 17:07
hmmm een week voor.... goh.. hou ik me in of nie.......

no comment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Afkevering 8 zitten al genoeg wipincidenten in. :-)

Geweldigste is toch kijken en tegelijk twitter open. Reacties zijn soms hilarisch. Je kan gewoon de afleveringen bekijken/downloaden op de vijftv website. Wel in glorious 480p maar ach.

Die Niels kan beter iets minder anabolica nemen, blijkbaar heeft het al zijn hersenen aangetast :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:37
Gister toevallig voor het eerst gekeken, was ook het eerste wat mij opviel, dat die gozer flink aan de anabolen heeft gezeten.

Programma zelf blijft grappig. Je weet dat alles in scene is/wordt gezet, maar toch is het leuk.

Wel hersenloos vermaak bij uitstek. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Haha blijft een vaag programma. Professioneel relaties naar de klote helpen.

Die stelletjes die zeggen "Onze relatie is helemaal perfect"... ik snap echt niet dat ze mee doen. Je weet dat het hoe dan ook mis gaat.

Blijft wel mooi vermaak om naar te kijken :D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
DennusB schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:12:
Die stelletjes die zeggen "Onze relatie is helemaal perfect"... ik snap echt niet dat ze mee doen. Je weet dat het hoe dan ook mis gaat.
Ideaal om samen mee te doen als je net uit elkaar bent! Win-win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RemcoDelft schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:14:
[...]

Ideaal om samen mee te doen als je net uit elkaar bent! Win-win!
Nou eigenlijk niet, want je bent onder de indruk dat je er misschien iets serieus opbouwt... maar stiekem spelen ze alleen maar spelletjes en heb je sowieso pijn en een kut gevoel als je terug bent.

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:02
Toevallig gisteren de herhaling zitten kijken, dit MOET gecast zijn, kan niet anders.

Leuk vermaak, maar volgens mij zo nep als maar kan.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

^^ Uiteraard zijn ze allemaal gecast, elk programma met deelnemers doet aan casting (hoe selecteer je anders de deelnemers uit de vele inzendingen), maar wat ze telkens niet vertellen is wat de deelnemers er nou eigenlijk (zogenaamd) aan over zouden houden. Wat is de incentive van de verleiders / verleidsters om mee te doen, en waarom zou je als stelletje meedoen?

Zelfs als je als stelletje dit weet te overleven, en je deed zogenaamd mee omdat je de relatie wilde testen, en laten we uitgaan van het meest ideale geval: Je lover gedraagd zich voorbeeldig. Dan weet je toch alleen maar dat iemand zich met 10d camera op z'n / haar nek zichzelf kan inhouden? Dat zegt toch helemaal niets over wat ie vervolgens de eerst-volgende keer alleen in 'tha club' uitspookt?

En waarom zou je als verleider / verleidster hieraan meedoen? Als je er eenmaal volledig in zit, geloof ik best wel dat het als een soort overwinning voelt wanneer je eindelijk iemand 'te pakken' hebt, maar wat heeft je overgehaald om eraan te beginnen met die volle overgave die ze lijken te hebben?

En ten slotte: Waarom zou je, wanneer je ziet (of denkt gezien te hebben) dat je partner vreemd is gegaan, ter plekke 'wraak' willen nemen? Als je klaar bent met je relatie en je denkt dat je een klik hebt met één van die mensen die bij je op het resort zitten, dan kun je toch ook nog wel een paar nachtjes wachten tot je uit het programma bent?

Al-met-al kan ik niet anders dan denken dat het fake is. Vermakelijk is het wel, maar ik kan het op geen enkele manier 'echt' maken in m'n hoofd :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
naitsoezn schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:43:
En waarom zou je als verleider / verleidster hieraan meedoen? Als je er eenmaal volledig in zit, geloof ik best wel dat het als een soort overwinning voelt wanneer je eindelijk iemand 'te pakken' hebt, maar wat heeft je overgehaald om eraan te beginnen met die volle overgave die ze lijken te hebben?
Ik "kende" toevallig iemand die ooit als verleider meegedaan heeft, maar heb diegene daar nooit naar kunnen vragen omdat ik inmiddels aan de andere kant van het land woon en hem nooit meer gezien heb.Ik kende hem niet zo goed, maar weet wel dat hij een echte vrouwenversierder was en graag "scoorde". Verder stond hij bij een modellenbureau ingeschreven, dus zo zal hij wel gecast zijn. Ik heb geen idee wat de motieven waren, maar het zou me niet verbazen als dat slechts puur de kick was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:49
Zoals naitsoezn al schreef; geheel fake. Sowieso het merendeel op de commerciële televisie is op de een of andere manier geënsceneerd. Ook niet voor niets dat Robinson tegenwoordig alleen met BN'ers is, die kennen het wereldje, kunnen acteren, klappen niet uit de school en laten zich makkelijk 'leiden'. Nu is er dan wel weer een casting voor het 'gewone' volk, maar toch.

Al vaak genoeg bewezen volgens mij dat het vaak nep is. De relaties bestonden niet, waren al uit elkaar, acteurs die gecast zijn, etc. etc. Nee, mijn ding is het niet.

Maar goed, ik verpest jullie pleziertje niet hoor.. prima. Maar weet alleen dat bijna alles op TV nep is :P
Mijn vriendin kijkt overigens ook dit soort programma's, op TLC enzo. Blehh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
http://www.telegraaf.nl/p...a_naar_ziekenhuis___.html
Temptation Island-deelneemster Rosanna heeft naar verluidt zó'n ruige seksnacht gehad met verleider Alex, dat het productieteam van het programma haar na afloop naar het ziekenhuis moest brengen.

Het Laatste Nieuws schrijft hierover, na een stuk in het Belgische tijdschrift TV Familie. Hierin staat dat Rosanna zóveel pijn zou hebben gehad, dat ze naar de spoedeisende hulp moest worden gebracht.

Alex, een van de verleiders in Temptation Island, kreeg van haar al eerder de bijnaam King Kong. Hij liet al een paar keer blijken dat hij 'goed bedeeld' zou zijn en dat heeft Rosanna nu aan den lijve ondervonden. "Ze bloedde na haar avontuurtje met Alex, de dag erna kon ze zelfs amper stappen. Zelf heeft Rosanna me verteld dat het er nogal ruig aan toe ging", aldus verleidster Saartje.
Hartstocht

Een insider vertelt het tijdschrift dat ze 'heeft afgezien'. "Enorm gênant. Alex is groot geschapen en door de alcohol had de hartstocht te overhand genomen, waardoor Rosanna na afloop dringend verzorging nodig had."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik denk het omgekeerde eigenlijk, zoals dit artikel dan weer laat blijken. Nu ja, elk tijdschrift zegt ook iets anders :+ Nu, op zich zou dat misschien nog wel de (halve) waarheid kunnen zijn. Fitness en steroïden nemen liggen nu niet zo ver uit elkaar en wat ik altijd al gehoord heb is dat je zaakje daar nu net wat van verkleint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
Je ballen worden kleiner, je swans niet dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Misschien heeft die zijn dingetje in verkeerde gaatje gepropt? Als het onverwacht is of ze heeft niet geoefend.....dan komen er traantjes :p

Of ze was nog maagd _O-

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-06 15:59
Een heerlijk uurtje hersenloos vermaak. Heerlijk om te zien naïef en "dom" sommige zijn. En dan daarna maar huilen.

https://www.strava.com/athletes/ralfv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemanKenneth
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09-11-2022
Weet iemand ofdat de afleveringen nog ergens te zien zijn? Zou deze graag opnieuw bekijken. ;)
Pagina: 1