Toon posts:

Nieuwe HalfLife Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hooi,

we hebben afgelopen maandag een Halflife server opgehangen op een hele mooie plek in de KPN backbone (goede contacten zijn goud waard).

Uiteraard zijn we nu op zoek naar mensen die hem willen testen. (qua snelheid etc).

De website (statistieken en andere info (zal nog worden uitgebreid)) is bereikbaar via:
http://www.gamecity.nl

De HalfLife gameservers zijn bereikbaar via:
cs.gamecity.nl:27015 = Counterstrike
dod.gamecity.nl:27025 = Day of Defeat
flf.gamecity.nl:27035 = Front Line Force
tfc.gamecity.nl:27045 = Team Fortress Classic
si.gamecity.nl:27055 = Science & Industries

Verwijderd

waar moet je die servernamen invoeren?

Verwijderd

ik heb een ping van 50-60 als ik alleen op de server ben. op onze eigen servers (strikerz) heb ik een ping van 50-60 als de server vol is. ik weet niet wat voor ping ik heb als de server vol is..

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 10:15 schreef dundieen het volgende:
waar moet je die servernamen invoeren?
in de console ?

bv: /connect cs.gamecity.nl:27015

en anders ga je naamr multiplayer game en doe je add serve en type je: cs.gamecity.nl:27015

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 10:17 schreef UneXpeCteD- het volgende:
ik heb een ping van 50-60 als ik alleen op de server ben. op onze eigen servers (strikerz) heb ik een ping van 50-60 als de server vol is. ik weet niet wat voor ping ik heb als de server vol is..
Waar vandaan speel je ? want daar ben ik uiteraard ook benieuwd naar..

Verwijderd

thnx ik ben nog maar een newbie bij CS dusse... :)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 10:28 schreef nmi het volgende:

[..]

Waar vandaan speel je ? want daar ben ik uiteraard ook benieuwd naar..
ik speel op mijn ISDN lijntje...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 12:20 schreef UneXpeCteD- het volgende:

[..]

ik speel op mijn ISDN lijntje...
Ik speel vanaf ADSL (xs4all) en heb maar een ping van 20ms.. Via welke provider speel jij.. wellicht kunnen we nog iets met het netwerk doen namelijk

Verwijderd

Ik heb effe gespeeld (nou ja spelen) op cs.gamecity.nl. Ik had een ping van tussen de 80 en 100. En ik heb ISDN.

Verwijderd

Ik haal hier met Cistron/TU Delft Adsl een ping van 10-20, echter dat was om 8:15 met een lege server. Ik heb meestal een ping van 20-40 op een volle server of dat hier ook zo is kan ik dus niet zeggen.
Pagina: 1