Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
Goedendag,

Ik heb nu al ruim een jaar een corsair h100i welke prima voldoet voor mij. Alleen na de laatste 2 updates is er iets irritants aan de hand. Na installatie van corsairlink 4 flikkert de led op het cpu blok soms een enkele keer wit en klinkt het alsof er een fan stuk is of loopt op te rampen terwijl dit niet zo is.
Ik heb net windows 10 opnieuw geinstalleerd en het viel me op dat zonder corsairlink ik het uprampen van m'n fans niet hoorde en de led ook gewoon normaal functioneert.

Iemand een idee hoe hier vanaf te komen? Heb zitten denken om 2 versies corsairlink terug te gaan maar die waren nog brakker dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Dan zou ik het gewoon weglaten, en hopen op een beter Corsairlink versie.

Er zijn helaas veel klachten over dat stukje software als ik zo het net afspeur terwijl de cue2 software bij mij prima draait. Dus er valt nog wat te doen voor Corsair om de link versie te verbeteren.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ja idd ben nu terug naar een oudere versie. Heb nu win10 opnieuw geinstalleerd na m'n 780ti verruild te hebben voor een titan x en een extra ssd in gebouwd. Nu heb ik random freezes. Net windows geupdate en energiebeheer aangepast dus hoop dat dat het was. Maar vind het wel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Ik zag in een ander topic dat je radiator vol met stof kan zitten, dus je zou de fans er van af kunnen Halen en met perslucht schoon blazen.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ik heb de radiator er gisteren af gehaald en er zat idd stof in maar niet zo gek veel. M'n case heeft 3 stoffilters of zo. Het komt hoofdzakelijk door corsairlink. Die geeft verkeerde info naar m'n fans en zorg dat 1 ervan telkens iets versnelt tov de andere. Zonder corsairlink software hoor je dat niet maar dan moet ik weer m'n fans en zo aan laten sturen door m'n mobo en aparte stroom naar m'n pomp maken. Ik wil van m'n vakantiegeld toch m'n pc verder aanpakken dus mobo/cpu/mem en dan een custom loop maken met acryl ala jayztwocents of zo.