Zoek de beste wifi ontvanger (USB DONGLE)

Pagina: 1
Acties:

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:17

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
Ik zoek een?
Sinds gisteren heb ik een nieuwe pc in huis. Maar op een of andere vage reden werkt mijn usb wifi dongle niet goed. Dus heb ik nu een oude dongle aangesloten die lagere snelheden haald. De dongle die niet goed werkt is een linksys ea3000.

Ik ben nu dus opzoek naar de beste wifi dongle.
Via een stopcontact heb ik nog nooit geprobeerd, maar hoor vaak dat dit instabieler of lagere snelheden haalt

Wat is je budget?
budget maakt niet uit.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
mijn pc staat op de 1ste verdieping kabel aanleggen is helaas geen optie..

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Heb je een dikke 3x3 of 4x4 stream router staan? ;)

'betere' dongels bieden namelijk veelal meer snelheid door meer datastromen, maar dat moet je router wel aankunnen. Als je op een standaard meuk ziggo modem/router gaat zitten heeft een high-end antenne weinig zin.

Verder, moderne powerline adapters geven zeker wel snelle en betrouwbare verbindingen, maar net als Wi-Fi kunnen externe factoren hier wel een rol spelen. Een beetje dikke powerline kit ben je echter wel zo 100+ eur voor kwijt.

[ Voor 30% gewijzigd door Foritain op 17-03-2017 16:24 ]

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-02 16:44
Ik kan je geen advies geven welke de beste dongel is, maar moet het perse een USB zijn?

Zelf heb ik namelijk sinds twee weken de volgende adapter en ben daar erg tevreden over. Computer staat in een kast en haal downloadsnelheden tot 7 mb/s.

pricewatch: TP-Link Archer T9E

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:17

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
Cougar schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:53:
Ik kan je geen advies geven welke de beste dongel is, maar moet het perse een USB zijn?

Zelf heb ik namelijk sinds twee weken de volgende adapter en ben daar erg tevreden over. Computer staat in een kast en haal downloadsnelheden tot 7 mb/s.

pricewatch: TP-Link Archer T9E
Helaas wel
1 oorzaak van mijn probleem is gevonden.
Onze router van xs4all lijkt kapot te zijn en er komt binnen kort iemand langs om hier verder naar te kijken

Angelo NL / Global Cargo VTC