Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vivobook wifi upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweaker,

ik wil graag deze laptop kopen: Asus VivoBook R558UQ-DM905T

Volgens de specificaties voldoet deze laptop mij prima, alleen ik twijfel over de wifi die erin zit.

op dit moment beschikt deze laptop over een B/G/N wifi module en zou het graag willen upgraden naar een AC module wifi.
Ik weet dat de meeste laptops met een 'hardware whitelisting' te maken heeft en daardoor het lastig kan worden om een ander kaartje erin te prikken.

Een computerwinkel zei tegen mij dat deze laptop al beschikt over een AC module. Terwijl ik toch echt overal lees dat deze daar niet over beschikt.
De andere computerwinkel zei tegen mij dat ik het maar gewoon moest proberen en zien of de laptop hem pakt. Dit lijkt mij echter nou niet helemaal de bedoeling.

Weet ook iemand welke en/of het mogelijk is om in deze laptop deze upgrade te kunnen uitvoeren?

Met vriendelijke groeten,

Dennis Mastenbroek

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:25:
beste tweaker,

ik wil graag deze laptop kopen: Asus VivoBook R558UQ-DM905T

Volgens de specificaties voldoet deze laptop mij prima, alleen ik twijfel over de wifi die erin zit.

op dit moment beschikt deze laptop over een B/G/N wifi module en zou het graag willen upgraden naar een AC module wifi.
Ik weet dat de meeste laptops met een 'hardware whitelisting' te maken heeft en daardoor het lastig kan worden om een ander kaartje erin te prikken.

Een computerwinkel zei tegen mij dat deze laptop al beschikt over een AC module. Terwijl ik toch echt overal lees dat deze daar niet over beschikt.
De andere computerwinkel zei tegen mij dat ik het maar gewoon moest proberen en zien of de laptop hem pakt. Dit lijkt mij echter nou niet helemaal de bedoeling.

Weet ook iemand welke en/of het mogelijk is om in deze laptop deze upgrade te kunnen uitvoeren?

Met vriendelijke groeten,

Dennis Mastenbroek
Beste Dennis, voor zover ik weet, kun je op dit soort laptops niet zelf zomaar even een upgrade uitvoeren.

Laat jouw gekozen laptop links liggen, en maak een keuze uit de volgende 2...welke wel een AC module hebben:

https://tweakers.net/pricewatch/compare/717731;586297/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2017 22:16 ]

Verwijderd

of een white list lijstje opzoeken