Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VPN] Dubbele VPN in combinatie met Asusrouter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kipjr
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 04:31
Ik heb een VPN-verbinding van mijn telefoon naar mijn Asusrouter (Merlin) en wil een VPN-verbinding van huis naar een betaalde VPN-server. Is dit mogelijk? Levert dit issues op? Of is er een andere manier hoe ik nog steeds toegang houd tot mijn thuisserver?

[ Voor 79% gewijzigd door kipjr op 17-03-2017 12:21 ]

Alle reacties

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:13
Dat zou moeten werken.
Al kunnen er wel issues zijn dat zodra jouw Asus een VPN actief heeft, deze niet meer extern bereikbaar is voor je telefoon en andere apparaten.Kwestie van testen.
Maar ik weet natuurlijk niet hoe jouw netwerk eruit ziet, is de Asus ook de WWW router, of staat er nog iets anders voor, zoiets als een experiabox of iets dergelijks?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• kipjr
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 04:31
Ora et Labora schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:32:
Dat zou moeten werken.
Al kunnen er wel issues zijn dat zodra jouw Asus een VPN actief heeft, deze niet meer extern bereikbaar is voor je telefoon en andere apparaten.Kwestie van testen.
Maar ik weet natuurlijk niet hoe jouw netwerk eruit ziet, is de Asus ook de WWW router, of staat er nog iets anders voor, zoiets als een experiabox of iets dergelijks?
Deze router staat direct aangesloten op mijn ISRA-punt, het is een WWW-router