Zojuist heb ik de voeding Be Quiet Pure Power 9 300w binnen gekregen. Het viel me al snel op dat de verpakking al eerder open was geweest en de doos zag er niet al te netjes uit. Ik heb er dus met een wat kritischere blik naar gekeken en het viel mij op dat er een druppel van een of andere paste over een koelelement ligt. Op het andere element ligt niet zo'n druppel, is dit niet vreemd?
Klik voor groot formaat
Daarnaast begint de fan niet te draaien als ik hem aansluit en aanzet. Ik heb gelezen dat sommige voedingen de fan pas aanzetten wanneer de temperatuur dat vereist. Voor mijn model kan ik geen informatie vinden of dat daadwerkelijk zo is. Weet iemand dit toevallig?
Ik zit op kantoor en heb geen mogelijkheid om de spanning op de connectoren te meten, ook nog geen moederbord of andere componenten tot mijn beschikking om de voeding te testen.

Daarnaast begint de fan niet te draaien als ik hem aansluit en aanzet. Ik heb gelezen dat sommige voedingen de fan pas aanzetten wanneer de temperatuur dat vereist. Voor mijn model kan ik geen informatie vinden of dat daadwerkelijk zo is. Weet iemand dit toevallig?
Ik zit op kantoor en heb geen mogelijkheid om de spanning op de connectoren te meten, ook nog geen moederbord of andere componenten tot mijn beschikking om de voeding te testen.
[ Voor 3% gewijzigd door boyd91 op 17-03-2017 10:16 ]