Hallo allemaal,
Voor huis tuin en keuken gebruik zoek ik een laptop naast mijn desktop.
Wat ga je met je laptop doen?
Eenvoudig gebruik, Office en surfen. Ook downloaden met Grabit/nieuwsgroepen
Wat is je budget?
Max €400,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop gaat regelmatig mee. Het hoeft geen federgewicht te zijn trouwens
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Omdat ik ook download met de laptop is een gigabit aansluiting een must evenals een ssd is van minimaal 128 GB voor het snel opstarten.
Ik ben niet gebonden aan een merk maar ben niet zo'n fan van Acer. Zodoende dat ik de Best buy laptop van februari eerst naast mij neer leg. Behalve als jullie zeggen dat dit qua performance echt veel beter is moet ik maar wat streng voor mezelf zijn.
Qua scherm hoeft het geen full HD te zijn maar is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Het formaat vanaf 14" tm 15,6"
Mijn oog is gevallen op de volgende laptop, zien jullie dit als een goede keus of hebben jullie nog andere suggesties?
https://tweakers.net/pric...eebook-e402sa-wx166t.html
Groeten Leon
Voor huis tuin en keuken gebruik zoek ik een laptop naast mijn desktop.
Wat ga je met je laptop doen?
Eenvoudig gebruik, Office en surfen. Ook downloaden met Grabit/nieuwsgroepen
Wat is je budget?
Max €400,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop gaat regelmatig mee. Het hoeft geen federgewicht te zijn trouwens
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Omdat ik ook download met de laptop is een gigabit aansluiting een must evenals een ssd is van minimaal 128 GB voor het snel opstarten.
Ik ben niet gebonden aan een merk maar ben niet zo'n fan van Acer. Zodoende dat ik de Best buy laptop van februari eerst naast mij neer leg. Behalve als jullie zeggen dat dit qua performance echt veel beter is moet ik maar wat streng voor mezelf zijn.
Qua scherm hoeft het geen full HD te zijn maar is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Het formaat vanaf 14" tm 15,6"
Mijn oog is gevallen op de volgende laptop, zien jullie dit als een goede keus of hebben jullie nog andere suggesties?
https://tweakers.net/pric...eebook-e402sa-wx166t.html
Groeten Leon
[ Voor 17% gewijzigd door Leon-1985 op 17-03-2017 07:53 ]