2.0/2.1 speakerset voor de PC naast mijn monitor.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-10 12:42
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een speakerset met subwoofer, dus 2.1. Het komt naast mijn monitor te staan, dus een boekenplankspeaker. De subwoofer mag ook los erbij gekocht worden maar aangezien de prijzen ervan hoog liggen, kan ik beter rond de 2.0 blijven?

Wat is je budget?
Rond de 100-max.140 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het wordt vooral gebruikt om Hip-Hop, Metal/rock en elektronische muziek te luisteren. Heel breed dus.

Wat heb je zelf al gevonden?
Deze:https://tweakers.net/pricewatch/431721/edifier-r1280t-(bruin).html alleen vind ik de kleur bruin niet mooi. Mijn setup is blauw-zwart-wit.
Deze: pricewatch: Q Acoustics 3020 (Matzwart) alleen vind ik deze te groot vooral naar de achterkant. De hoogte is goed. Het mag maximaal 30 cm hoog zijn. Alleen ik kwam veel reviews tegen waarin ze klassiek speelde dus ik begon te denken dat deze speaker daar speciaal voor is gemaakt?

Welke vragen heb je hier nog over?
[i]Zijn de draaiknoppen om het bass, trebble enz aan te passen verstandig aangezien ik een ruime muzieksmaak heb? Want dan moet ik verder zoeken naar deze specifieke knoppen/i]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb al jaren een setje pricewatch: Harman Kardon SoundSticks III en ik verbaas me nog altijd over de soundstage die ze neer zetten, de heldrheid van het geluid en van wat ze allemaal goed weergeven. Ook ik heb een brede muzieksmaak. Doet het goed met rock, house en ik verwacht ook met hiphop. Subwoofer niveau is los in te stellen op de sub, en gaat vanzelf uit. Erg tevreden over.
En bevallen ze niet stuur je ze terug :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:59

Sorbo

Uw hulp in huis!

Let je er even op dat als je op zoek gaat naar boekenplankspeakers, dat deze in de regel eigenlijk altijd passief zijn, en je dus nog een losse versterker nodig hebt.

Binnen jouw budget gaat het je (nieuw) niet lukken om een set passieve speakers, een sub en een versterker te vinden. Mocht je tweedehands kijken misschien wel, maar het lijkt me (zeker ook gezien het formaat) verstandiger om naar een set te kijken zoals The Eagle hierboven voorstelt.

Als alternatief voor de Soundsticks zou je kunnen kijken naar deze Edifiers: pricewatch: Edifier SPK-EF-S330D