â Telecommunicatie van vroeger
đ
Alles over spoor en treintjes
Bij mij was 't 1:24, waarna m'n browser een foutmeldingspagina toonde met de melding "connection closed".
Commandline FTW | Tweakt met mate
@AW_Bos, net 8:14, geprobeerd en hier krijg ik een tgz file te zien en die is te openen met Winrar.
hmm, @AW_Bos heeft totaal 134MB aan foto's, @Hero of Time 227MB
@rens-br heeft 110MB en ik (krijg ook geen error) 78MB.
Ik vermoed dat we weer ergens een out-of-memory krijgen; waarschijnlijk rond de 128MB
@rens-br heeft 110MB en ik (krijg ook geen error) 78MB.
Ik vermoed dat we weer ergens een out-of-memory krijgen; waarschijnlijk rond de 128MB
Intentionally left blank
Ik heb even een meting gedaan zojuist.
De eerste keer lukte het wel, en kreeg ik na 30 seconden de download te zien.
Daarna heb ik het nog eens gedaan, en dan krijg ik weer de "Tweakers is down" pagina na welgeteld 1 minuut.
Ik weet niet wat er mis gaat op de server dat het de ene keer niet werkt, en de andere keer wel. Misschien heeft het te maken met de server waarop ik zit die verschillende memory-limits heeft? Maar kan je dat wel makkelijk achterhalen als je op 'Backup' drukt? Want er wordt een request gedaan waarop je moet wachten. Dus hoe zie je dan op welke server je zit?
Daarna heb ik het nog eens gedaan, en dan krijg ik weer de "Tweakers is down" pagina na welgeteld 1 minuut.
Ik weet niet wat er mis gaat op de server dat het de ene keer niet werkt, en de andere keer wel. Misschien heeft het te maken met de server waarop ik zit die verschillende memory-limits heeft? Maar kan je dat wel makkelijk achterhalen als je op 'Backup' drukt? Want er wordt een request gedaan waarop je moet wachten. Dus hoe zie je dan op welke server je zit?
[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 17-03-2017 11:25 ]
â Telecommunicatie van vroeger
đ
Alles over spoor en treintjes
Dat laatste zou natuurlijk kunnen. Ik ga hier sowieso even een ticket voor maken.AW_Bos schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:23:
Ik heb even een meting gedaan zojuist.
Ik weet niet wat er mis gaat op de server dat het de ene keer niet werkt, en de andere keer wel. Misschien heeft het te maken met de server waarop ik zit die verschillende memory-limits heeft?
Intentionally left blank
Pagina: 1