Verwijderd
ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/7.2/
Kon je ook gewoon uit de meuktracker halen.
Nee dit is niet de volledige versie, de volledige versie bestaat uit iets van 6 CD's, dit is er maar 1. Wel volledig werkend, maar je krijgt niet die hele shitload aan programma's erbij.
Kon je ook gewoon uit de meuktracker halen.
Nee dit is niet de volledige versie, de volledige versie bestaat uit iets van 6 CD's, dit is er maar 1. Wel volledig werkend, maar je krijgt niet die hele shitload aan programma's erbij.
In de winkel....
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
Of download alle onderdelen los en bak de Wiggle distro
Verwijderd
Als je leek bent houdt het bakken van een eigen distro nogal snel op.
Als je toch interesse hebt moet je es naar het 'linux from scratch' project kijken.
Als je toch interesse hebt moet je es naar het 'linux from scratch' project kijken.
Verwijderd
En dat is hier te vinden.Op woensdag 04 juli 2001 15:37 schreef SeWPKiP het volgende:
Als je leek bent houdt het bakken van een eigen distro nogal snel op.
Verwijderd
keb een vraagje heeft linux SuSE een grafische inteface of niet (ken linux niet zo goed)Op woensdag 04 juli 2001 08:37 schreef Wiggle het volgende:
Hoi
Kan iemand mij vertellen waar ik Linux SuSE 7.2 als ISO kan downloaden.
Mzzl Wiggle
Suse kan je WEL gratis downloaden (de FTP versie dan), of je kan een FTP install doen. Hoef je de CD versie niet voor te kopen. Maar een CD versie is wel handig, bootable CD's, complete Rescue CD etc.
SuSE heeft een compleet grafische install, dus je hoeft niks te doen met een commandprompt.
SuSE heeft een compleet grafische install, dus je hoeft niks te doen met een commandprompt.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
mmh ik heb net geinstalleerd alleen krijg wel een command promtOp woensdag 05 december 2001 18:18 schreef Creepy het volgende:
Suse kan je WEL gratis downloaden (de FTP versie dan), of je kan een FTP install doen. Hoef je de CD versie niet voor te kopen. Maar een CD versie is wel handig, bootable CD's, complete Rescue CD etc.
dan moet ik inloggen als Root
hierna vul ik mijn achtwoord in en doet die niets meer
Verwijderd
ja legaal (is wel geleend maar daar ligt het niet aan)Op woensdag 05 december 2001 18:28 schreef HeiT het volgende:
toch wel legaal he?
hier nogmaals het probleem
keb net xstart startx geprobeerd
let op:
Give root pasword to login:
geef ik mijn wachtwoord
krijg ik
(repair filesystem) #
nu weet niet wak moet doen
Pagina: 1