Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58
Ik merk zojuist dat mijn E schijf niet in het prestatie overzicht van de task manager staat (Windows 10 Pro). Via Google kom ik een verklaring tegen; https://superuser.com/que...ormance-tab-in-windows-10

Echter zodra ik kijk bij de device manager blijkt dat er een aantal zaken niet kloppen. Zo zie ik twee keer Intel (terwijl er maar één Intel SSD in zit) en is er een unknown device. Kijk ik bij HD Tune Pro dan staan alle schijven er netjes tussen inclusief de correcte naam. Type schijf kan het ook niet aan liggen, de ene ST8000AS0002 staat er wel tussen, de andere niet.

Dus wat er niet klopt bij devices in windows 10:
-ST8000AS0002
-ST8000VN0002
+Intel SSDSC2CT180A3 (2x vermeld)

Enige idee hoe/wat?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:56
sdk1985 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:12:
Ik merk zojuist dat mijn E schijf niet in het prestatie overzicht van de task manager staat (Windows 10 Pro). Via Google kom ik een verklaring tegen; https://superuser.com/que...ormance-tab-in-windows-10

Echter zodra ik kijk bij de device manager blijkt dat er een aantal zaken niet kloppen. Zo zie ik twee keer Intel (terwijl er maar één Intel SSD in zit) en is er een unknown device.
Wellicht zie je de controller staan ipv de schijven :)
Wat zie je als je met rechtermuisknop op deze pc en dan kiest voor manage/beheren en dan kijkt onder diskmanagement/schijfbeheer ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Hetgeen ik probeerde te beschrijven even als screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1yAvoxR8mUafPXmEkGcsXJ97/full.png

Het lijkt erop dat Intel RST niet (meer?) is geïnstalleerd. Zou dat helpen?

[ Voor 22% gewijzigd door sdk1985 op 16-03-2017 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:56
sdk1985 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:38:
Hetgeen ik probeerde te beschrijven even als screenshot:

[afbeelding]

Het lijkt erop dat Intel RST niet (meer?) is geïnstalleerd. Zou dat helpen?
Dat zou kunnen.
Kan je hem opnieuw installeren ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Kan het proberen, draait alleen toevallig een snapraid die nog 6 uur duurt (Er zat een disk vol zonder dat ik het door had, dus hij kon zijn bestanden niet wegschrijven. Nu bouwt hij de het hele parity file opnieuw op...).

Ik heb in ieder geval de Intel RST setup van de Asrock site gedownload. To be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Update: Heb de sync even afgebroken en de Intel RST setup gedraaid. Nu staat de E schijf netjes als disk 5 in het rijtje. Bij de device manager kloppen de schijven nu ook :).

Pagina: 1