Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een compleet nieuw systeem kopen waarbij je zowel 4k kan video editen en gamen. Als camera gebruik ik een gopro hero 5. Dat is 4k op 30fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een 4k monitor heb ik niet, maar het gaat voor nu alleen om de kast. Dat mag 2000-2500 kosten. Al moet ik daar nog even voor sparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis en monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur,
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste is dat de pc stil is en 4k beeldmateriaal kan editen.
Ga je overklokken?
misschien[/i]
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb de volgende pc samengesteld. Ik twijfel nog over de processor. Ik hoor dat 8 core beter is voor video editing, maar slechter voor gamen. Het is voor mij belangrijker 4k te kunnen editen, maar als ik toch zoveel uitgeef, dan zou het ook fijn zijn om erop te kunnen gamen. Wat vinden jullie van deze build?
Ik wil een compleet nieuw systeem kopen waarbij je zowel 4k kan video editen en gamen. Als camera gebruik ik een gopro hero 5. Dat is 4k op 30fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een 4k monitor heb ik niet, maar het gaat voor nu alleen om de kast. Dat mag 2000-2500 kosten. Al moet ik daar nog even voor sparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis en monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur,
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste is dat de pc stil is en 4k beeldmateriaal kan editen.
Ga je overklokken?
misschien[/i]
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb de volgende pc samengesteld. Ik twijfel nog over de processor. Ik hoor dat 8 core beter is voor video editing, maar slechter voor gamen. Het is voor mij belangrijker 4k te kunnen editen, maar als ik toch zoveel uitgeef, dan zou het ook fijn zijn om erop te kunnen gamen. Wat vinden jullie van deze build?