Verwijderd

Topicstarter
Hello...

Ik zou jullie advies graag willen weten. Ik ben namelijk van plan om een nieuwe toestel aan te schaffen. Alleen er is veel veranderd in de telefoon wereld dat ik het zelf lastig vind om uit te zoeken.

Vanwege mijn lage budget circa 150€ kan meer( als het echt veel verschil maakt) of minder.

Ik zat eerst te denken om te wachten tot de s8 uit komt en dan een s6 te kopen tweedehands. Maar tweedehands is nooit zo fijn.. daarom heb ik op YouTube wat filmpjes gekeken en is me opgevallen dat er nu best veel 'flagshippers' of hoe ze dat noemen.. ik heb eerder met dit soort telefoon gewerkt en kan prima mee omgaan. Alleen via YouTube ben ik niet ver gekomen. Dus van daar dat ik advies vraag. Er was vroeger ook wel is een artikel over dit soort telefoon op tweakers, is er een recente ?

De ijsen van de telefoon is eigenlijk enkel dat de processor goed en snel is.

Verder is zal niet echt zware programma's er op zetten. Voor mij is belangrijk een sterke Wi-Fi signaal.
En de apps om drone s mee te besturen moeten soepel werken.

De grote zwaarte etc heb ik Geen moeite mee. Maar liever niet super groot.

Heb op dit moment een HTC 820. Ben er op zich te vrede mee maar wil iets beter dan dit. Is dat mogelijk met mijn budget.

En natuurlijk is belangrijk dat deze telefoon. Naar Nederland opgestuurd kan worden zonder veel moeite.

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Qua de camera en accuduur..

De camera is niet belangrijk ik maak geen foto's.

En accuduur is handig als die wel een dagje mee gaat. Niet echt hoge eisen..

Ik denk dat ik trouwens het woord flagship niet helemaal begrepen heb.. ik doel op Chinese telefoons.

[ Voor 20% gewijzigd door PaT op 17-03-2017 15:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Als je zelf als laatste gereageerd heb, of je wil je bericht aanvullen, gebruik hiervoor dan de "wijzig" knop.

[ Voor 76% gewijzigd door PaT op 17-03-2017 15:00 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Je wil dus gewoon een goede telefoon voor rond de 150 euro? Kijk eens naar deze link. Dan kan je misschien een voorselectie maken als het een nieuwe moet zijn

categorie: Smartphones

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reactie. Klopt. Enkel wat ik zelf dacht is dat er Chinese telefoons zijn die ook beter zijn. Zoals ik nu een HTC 820 heb die ik ook voor rond die budget heb gekocht. Denk ik dat er wel een betere Chinese telefoon te vinden is voor de budget. Enkel kan ik weinig vinden over Chinese telefoons van daar dat ik hulp vraag. Op YouTube zag ik soms mooie telefoons maar Wil graag weten of er Chinese telefoons zijn die goede review hebben en beschikbaar zijn om te bestellen naar Nederland.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Voor een chinese telefoon zou je het chinafoon topic het beste eerst kunnen lezen om een idee te krijgen wat er allemaal bij komt kijken, blijkt dat te ingewikkeld, kijk in de pricewatch wat hier voor dat geld te krijgen is:
Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3

Verwijderd

Topicstarter
Dank ik heb die topic al eerder tegen gekomen en is heel breed. Toen wou ik dus hulp vragen maar er staat onderaan is geen aankoopadvies topic of zo.. van daar hier mijn topic ik dacht misschien is er een telefoon die laatste tijd vaak word gekocht omdat ook las Chinese telefoons steeds vaker word gekocht..

Dus als iemand er mee bekend is of er Chinese goede telefoons beschikbaar zijn voor rond de 150€ hoor ik dat graag.

Heb zelf niet kunnen vinden een handige plek op internet van daar dat ik advies vraag..

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-11 18:13
Jouw vraag wordt luid en duidelijk begrepen, maar op Tweakers wordt er verwacht dat er een vooronderzoek is gedaan. Je zal sowieso geholpen worden, als je even een paar (china-)telefoons die jou interessant lijken opsommen met hun voor en nadelen. Ik geef je als tip mee dat je bij merken zoals Oneplus, Xiaomi en Wiko. In de topic voor chinaphone (vooral in de start) zijn er ook bruikbare informatie te vinden :)

Verwijderd

Xiaomi Redmi 4 of Note 3 bijvoorbeeld.
Pagina: 1