Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AMD introduceert Ryzen 5-processors

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Mede-auteur:
  • willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

nieuws: AMD introduceert Ryzen 5-processors
De goedkoopste van de vier is de Ryzen 5 1400, die een adviesprijs van 169 dollar krijgt en kloksnelheden van 3,2GHz tot 3,4GHz krijgt.
1x is voldoende :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Gefikst :)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Xtuv, Is er ook een reden voor dat sommige getallen voluit geschreven worden en andere weer niet.

Het is gebruikelijk om getallen onder de 10 voluit te schrijven en getallen boven de 10 niet, dat is mij in ieder geval altijd geleerd.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

rens-br schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:50:
@Xtuv, Is er ook een reden voor dat sommige getallen voluit geschreven worden en andere weer niet.

Het is gebruikelijk om getallen onder de 10 voluit te schrijven en getallen boven de 10 niet, dat is mij in ieder geval altijd geleerd.
Tot twintig en honderdtallen moet je voluit schrijven. Elf dus zo en 21 zo.
Domme regel eigenlijk maar zo werkt het wel. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
DaniëlWW2 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Tot twintig en honderdtallen moet je voluit schrijven. Elf dus zo en 21 zo.
Domme regel eigenlijk maar zo werkt het wel. :)
Toen ik nieuwsposter was (vele jaren geleden) was het enkel tot en met de 20 dat je het voluit moest schrijven. Honderdtallen voluit schrijven lijkt me niet heel logisch eigenlijk.

The devil is in the details.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hahn schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:59:
[...]

Toen ik nieuwsposter was (vele jaren geleden) was het enkel tot en met de 20 dat je het voluit moest schrijven. Honderdtallen voluit schrijven lijkt me niet heel logisch eigenlijk.
Ik bedenk de regels niet, moest ze wel leren en uitvoeren vanwege mijn studie. Van mij mag een regel zoals deze vandaag nog worden afgeschaft. :)
https://onzetaal.nl/taala...len-in-letters-of-cijfers

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
DaniëlWW2 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:08:
[...]

Ik bedenk de regels niet, moest ze wel leren en uitvoeren vanwege mijn studie. Van mij mag een regel zoals deze vandaag nog worden afgeschaft. :)
https://onzetaal.nl/taala...len-in-letters-of-cijfers
Aangezien je 'moet' zei ging ik er even vanuit dat je het over de regels bij de redactie van Tweakers had, maar dat heb ik fout aangenomen ;) Je link geeft zelf al aan dat het gebruikelijk is en in de URL staat zelfs 'taaladvies', dus moeten is een groot woord :P

The devil is in the details.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hahn schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:19:
[...]

Aangezien je 'moet' zei ging ik er even vanuit dat je het over de regels bij de redactie van Tweakers had, maar dat heb ik fout aangenomen ;) Je link geeft zelf al aan dat het gebruikelijk is en in de URL staat zelfs 'taaladvies', dus moeten is een groot woord :P
Ik moest ja, universitaire studie. :P

Pagina: 1