Welke ad networks raden jullie aan voor nieuwe websites?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmepeter
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-04 22:34
Hey Tweakers,

Ik heb 2-3 weken mijn eerste site gelanceerd. Heb nu ondertussen al 45k pageviews en zoek al een tijdje naar een deftige ad network.

Voor Adsense, Media.net en Amazon CPM is mijn website nog te jong. Ik heb al een aantal andere geprobeerd zoals Chitika, maar hierbij was mijn CPM 0.01, niet echt de moeite. Daarnaast ook popcash en Propellerads getest maar hierbij kreeg ik van die "SCAN YOUR COMPUTER" ads wat ik mijn gebruikers echt niet kan aandoen.

Welke ad networks raden jullie aan voor nieuwe websites? En van welke moet ik zeker wegblijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 13:23

EnnaN

Toys in the attic

Ik weet niet waarom "te jong" voor Adsense een ding is, maar het lijkt er op dat je niet lekker werkt met de 'gewone' adnetwerken: is het mogelijk om in jouw niche een affiliate programma te gebruiken? Je zegt niet zo waar je site over gaat, maar je kan via een aantal netwerken, of zelfs rechtstreeks bij een aantal grote partijen, affiliate links gaan aanbieden.

Amazon heeft rechtsreeks zo'n programma denk ik? En anders bv https://www.awin.com/nl (voormalig zanox) of dergelijke varianten.

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmepeter
Ik had gelezen dat je website minstens 6 maanden oud moet zijn voor Adsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmepeter
EnnaN schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:18:
Ik weet niet waarom "te jong" voor Adsense een ding is, maar het lijkt er op dat je niet lekker werkt met de 'gewone' adnetwerken: is het mogelijk om in jouw niche een affiliate programma te gebruiken? Je zegt niet zo waar je site over gaat, maar je kan via een aantal netwerken, of zelfs rechtstreeks bij een aantal grote partijen, affiliate links gaan aanbieden.

Amazon heeft rechtsreeks zo'n programma denk ik? En anders bv https://www.awin.com/nl (voormalig zanox) of dergelijke varianten.
Mijn website gaat over Movie niche. Ik heb al Amazon affiliate links toegevoegd .