All,
Ik heb een veld 'ts' met datetype timestamp.
Dagelijks worden verbruikdata opgeslagen van een 4G router met een datalimiet.
Op de 27ste van iedere maand gaat de teller op 0 zeg maar. (abbo start dag).
Nu wil ik een select statement hebben met alle records uit de tabel, zodat ik een totaaltelling kan maken
hoeveel traffic er al is verbruikt sinds de 27ste.
Probleem is, het KAN nu nog dezelfde maand van 'de reset' zijn (bv als het de 30ste van de maand is). Maar het kan ook al de 15 zijn van de maand na de reset van de 27ste, dan moet ik dus van de vorige maand de 27ste hebben tot <nu> de 15de
Heb al flink zitten pielen en googlen maar kom er niet uit, hier een guru die er zo maar even een select statement kan uitgooien voor mij?? ;-) Alvast bedankt!
Grtz
Ik heb een veld 'ts' met datetype timestamp.
Dagelijks worden verbruikdata opgeslagen van een 4G router met een datalimiet.
Op de 27ste van iedere maand gaat de teller op 0 zeg maar. (abbo start dag).
Nu wil ik een select statement hebben met alle records uit de tabel, zodat ik een totaaltelling kan maken
hoeveel traffic er al is verbruikt sinds de 27ste.
Probleem is, het KAN nu nog dezelfde maand van 'de reset' zijn (bv als het de 30ste van de maand is). Maar het kan ook al de 15 zijn van de maand na de reset van de 27ste, dan moet ik dus van de vorige maand de 27ste hebben tot <nu> de 15de
Heb al flink zitten pielen en googlen maar kom er niet uit, hier een guru die er zo maar even een select statement kan uitgooien voor mij?? ;-) Alvast bedankt!
Grtz