Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Hoe kan ik mijn Spotify muziek makkelijk overzetten naar mijn iPhone? Mijn abonnement loopt binnenkort af en wil niet meer verlengen. Ik heb geen Apple Music abonnement.

Ik heb de iPhone 6 plus - iOS 10.0.1

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-07 22:35
Als je bedoeld of je Spotify muziek op je iPhone kan zetten(downloaden) zonder een Spotify abonnement te hebben, dan gaat dit niet lukken.

Dit is het net zoals rijden in een auto zonder een sleutel, je mag er geen gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:40
Naendeau schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:15:
Hoe kan ik mijn Spotify muziek makkelijk overzetten naar mijn iPhone? Mijn abonnement loopt af en wil niet meer verlengen. Ik heb geen Apple Music abonnement.

Ik heb de iPhone 6 plus - iOS 10.0.1

Alvast bedankt.
Wat heb je zelf al gevonden?

Songshift app al geprobeerd?
http://songshiftapp.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
oohh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:26:
[...]

Wat heb je zelf al gevonden?

Songshift app al geprobeerd?
http://songshiftapp.com/
Jep. Maar hievoor heb je een Apple Music abonnement nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
Readdy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:26:
Als je bedoeld of je Spotify muziek op je iPhone kan zetten(downloaden) zonder een Spotify abonnement te hebben, dan gaat dit niet lukken.

Dit is het net zoals rijden in een auto zonder een sleutel, je mag er geen gebruik van maken.
Ik heb ooit eens gelezen dat het mogelijk is, alleen de manier waarop kan ik me niet meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:36
Hoe wil je Apple Music gebruiken zonder abonnement? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
borft schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:37:
Hoe wil je Apple Music gebruiken zonder abbonnement? ;)
Met Apple Music bedoel ik mijn iPhone 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:55
Naendeau schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:36:
[...]

Ik heb ooit eens gelezen dat het mogelijk is, alleen de manier waarop kan ik me niet meer herinneren.
Ik denk dat je dat niet goed hebt gelezen. Waarom denk je dat je opeens gratis toegang kan krijgen tot muziek? Dat bestaat niet, zeker niet legaal.

Je kan van Spotify naar Apple Music en vice versa, maar iemand moet er toch voor betaald krijgen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
Aah, dan is het antwoord dat het niet kan :) Spotify is een streaming dienst. Als je niet meer betaalt, heb je geen muziek meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:40:
[...]

Ik denk dat je dat niet goed hebt gelezen. Waarom denk je dat je opeens gratis toegang kan krijgen tot muziek? Dat bestaat niet, zeker niet legaal.

Je kan van Spotify naar Apple Music en vice versa, maar iemand moet er toch voor betaald krijgen.

@borft Mijn spotify abonnement is nog niet afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Naendeau schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:40:
[...]

Mijn spotify abonnement is nog niet afgelopen.
Wellicht dat je daar iets duidelijker over kan zijn :P

Heb je al eens geprobeerd de Spotify app te downloaden en daar op in te loggen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
Naendeau schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:40:
[...]

@borft Mijn spotify abonnement is nog niet afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:41:
[...]

Wellicht dat je daar iets duidelijker over kan zijn :P

Heb je al eens geprobeerd de Spotify app te downloaden en daar op in te loggen? 8)7
Ja dat heb ik nu. Maar omdat mijn spotify abonnement afloopt zou ik mijn afspeellijst over willen zetten naar mijn iPhone aangezien ik dan niet meer offline kan luisteren en nummers skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
Ga je gebruik maken van de gratis Spotify dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borft
Volgens mij is het vrij simpel, als je niet meer betaalt voor Spotify, kan je niet meer naar Spotify luisteren :) Ik snap niet precies wat je probeert te bereiken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Naendeau schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:42:
[...]

Ja dat heb ik nu. Maar omdat mijn spotify abonnement afloopt zou ik mijn afspeellijst over willen zetten naar mijn iPhone aangezien ik dan niet meer offline kan luisteren en nummers skippen.
Dus je verwacht toch wel dat je opeens gratis toegang kan krijgen tot muziek? Dat bestaat nou eenmaal niet. Spotify draait niet op lucht.

Wil je de functionaliteiten van Spotify behouden, dan moet je je Spotify abonnement door laten lopen. Het is niet zo dat je opeens offline muziek hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
borft schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:45:
Volgens mij is het vrij simpel, als je niet meer betaalt voor Spotify, kan je niet meer naar Spotify luisteren :) Ik snap niet precies wat je probeert te bereiken hier.
Ik gebruik nu nog spotify premium maar dit loopt binnenkort af.
Ik kan straks dus niet meer offline naar mijn muziek luisteren en geen onbeperkt nummers overslaan.
Daarom wil ik de muziek van spotify op mijn iPhone in de muziek app zetten zodat ik spotify niet meer nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:46:
[...]

Dus je verwacht toch wel dat je opeens gratis toegang kan krijgen tot muziek? Dat bestaat nou eenmaal niet. Spotify draait niet op lucht.

Wil je de functionaliteiten van Spotify behouden, dan moet je je Spotify abonnement door laten lopen. Het is niet zo dat je opeens offline muziek hebt.
Met mijn premium abonnement kan ik offline muziek luisteren maar dit loopt binnenkort af.
Ik kan straks dus niet meer offline naar mijn muziek luisteren en geen onbeperkt nummers overslaan.
Daarom wil ik de muziek van spotify op mijn iPhone in de muziek app zetten zodat ik spotify niet meer nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Naendeau schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:48:
[...]

Met mijn premium abonnement kan ik offline muziek luisteren maar dit loopt binnenkort af.
Dat kan niet.

Lijkt me logisch, wie gaat de artiesten dan betalen? Spotify is een streamingsdienst, ze bieden geen nummers aan ter download.
Wil je offline luisteren, dan moet je Spotify behouden.

[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 15-03-2017 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:50:
[...]

Dat kan niet.

Lijkt me logisch, wie gaat de artiesten dan betalen? Spotify is een streamingsdienst, ze bieden geen nummers aan ter download.
Het kan wel, heb het ooit eerder gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Naendeau schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:48:
[...]

Dat kan zeker!
Alles wat je in je afspeellijsten hebt staan zoek je op op itunes.com en je koopt het. Dan staat het in je Muziekapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
Richh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:50:
[...]

Dat kan niet.

Zoals Richh zegt, dit wil inderdaad echt niet. Het is zoals ik al zei, je kan niet met een auto rijden als je geen sleutel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
Laat maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
Ik snap je frustratie, maar wat jij wil is niet op een gratis manier te doen. Het kan wel, maar dan gaan we over illegale praktijken hebben.

Laat ik het zo zeggen, je kan spotify gewoon gratis gebruiken en hiermee behoud je je playlist gewoon, echter hij blijft snuffelen en je hebt reclame er tussen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Naendeau schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:52:
[...]

Het kan wel, heb het ooit eerder gezien.
Mocht je het nog een keer zien, let us know! Niemand zal immers meer willen betalen voor Spotify/Apple Music/etc :)

Wellicht bestaat er een of andere tool waarmee je je playlists kan kopen via iTunes ofzoiets. Bedenk dan wel dat het aanschaffen van deze nummers je hoogstwaarschijnlijk enkele honderden euro's gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt naar move playlist spotify apple music vind je meer dan genoeg handleidingen hoe je dit voor elkaar kunt krijgen, zoals bijvoorbeeld Stamp.

Afgezien daarvan; voor de muziek zelf zul je een streaming abonnement moeten hebben (zoals Spotify, Apple Music, Deezer), of deze kopen in de diverse (online) winkels. Iedere andere (illegale) manier van het verkrijgen van muziek gaan we hier niet bespreken. Zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright. Dit topic gaat derhalve op slot.

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 15-03-2017 17:10 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.